מערכת COL | יום י"ב סיון ה׳תשע״ד 10.06.2014

בעצרת: ניגוני הרבי עם הזמרים החב"דיים ותזמורת סימפונית

בעוד כשלושה שבועות, ביום הבהיר כ"ח סיון, תתקיים בהיכל נוקיה - יד אליהו שבתל אביב, עצרת הענק של כלל חסידי חב"ד בארץ הקודש לקראת יום ההילולא ג' תמוז ● במהלך העצרת ינגנו כל הנוכחים יחדיו את ניגוניו של הרבי, כשאת נגינת הקהל העצום תלווה התזמורת הסימפונית של 'המנגנים' (בליווי 50 כלי נגינה!). את ההובלה המוזיקלית יקחו על עצמם חמשת הזמרים החב"דיים שיבואו במיוחד מכל רחבי תבל להופעה בעצרת  לסיפור המלא
בעצרת: ניגוני הרבי עם הזמרים החב

בעוד כשלושה שבועות, ביום הבהיר כ"ח סיון, תתקיים בהיכל נוקיה - יד אליהו שבתל אביב, עצרת הענק של כלל חסידי חב"ד בארץ הקודש לקראת יום ההילולא ג' תמוז.

במהלך העצרת ינגנו כל הנוכחים יחדיו את ניגוניו של הרבי, כשאת נגינת הקהל העצום תלווה התזמורת הסימפונית של 'המנגנים' (בליווי 50 כלי נגינה!). את ההובלה המוזיקלית יקחו על עצמם חמשת הזמרים החב"דיים שיבואו במיוחד מכל רחבי תבל להופעה בעצרת - ר' בני פרידמן מניו-יורק, ר' יוני שלמה מצרפת, ר' מענדי ג'רופי, ר' נמואל הרוש ור' שמחה פרידמן.

בימים אלו נערכים עיבודים אחרונים לניגונים שיושרו בעצרת, וכבר כעת קיימת ציפה גדולה לחוייה האקוסטית העוצמתית המיוחדת במינה של כלל  חסידי חב"ד המתאחדים בנגינה נכספת ומעוררת של ניגוני רבינו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.