מערכת COL | יום י' סיון ה׳תשע״ד 08.06.2014

השליחות של האדמו"ר מגור לרבי ● יום יום עם הרבי, י' סיון

"כשניגש הרב בן ציון ליפסקר שי׳ (רב העיר ערד באה״ק), מסר לרבי בקבוק יין ששלח על ידו האדמו״ר מגור שליט״א. הרבי הודה לו באמרו 'א יישר כח'" ● וכיצד המשיך הרב ליפסקר את המשך השליחות של האדמו"ר מגור? ● באדיבות מערכת הספר יום יום עם הרבי, אנו מגישים מידי יום קטע מהספר, המתאר רגע עם הרבי שהתרחש בתאריך היומי  יום יום עם הרבי - י' סיון
השליחות של האדמו
תמונה נדירה מפגישת ה'לב שמחה' עם הרבי
י' בסיון

תשד"מ – יום ראשון

בשעה 4:00 אחה״צ החל (בביהמ״ד למעלה) ה״כינוס תורה״ - המשך ליום ששי. בכינוס השמיעו דברים מספר רבנים, ובסיום, סיפר ר' זלמן שי׳ יפה סיפורים מהרבי. הכינוס הסתיים בשעה 7:00.

לפני השעה 8:00 החלו האורחים להיכנס לבית המדרש הגדול ל״יחידות כללית״, אך לאחר מכן נכנס הריל׳׳ג שי׳ והודיע שהיחידות תחל רק לאחר סיום החופה שנערכה באותה שעה בחצר 770.

בשעה 8:10 בערך נכנס הרבי לבית המדרש (המעלית לא פעלה והרבי ירד דרך המדרגות הפנימיות) וישב במקומו (על במה מיוחדת, באמצע האולם) ופתח בשיחה שנמשכה כעשרים דקות.

בתחילתה ביאר כי אף-על-פי שכל אחד נוסע למקומו, בכל זאת, נשארים מאוחדים, מאחר והנסיעה היא למטרה אחת - שליחות השם. הרבי גם קישר זאת עם השיעור הנלמד ברמב״ם בימים אלו. בהמשך אמר שמאותם ימים שהיו כאן כולם יחד, ההתוועדויות וכו', יש לשאוב כוח ועידוד בעבודת השם. וסיים בברכה.

כל אחד מהאנשים, ואחר כך - הנשים, ניגש לרבי מסר את הפ״נ וקיבל דולר כ״שליחות מצוה״ לתתו לצדקה.

לרב יוסף שיינין שי׳ (רב העיר אשדוד באה״ק) נתן הרבי דולר נוסף ואמר לו: זה עבור ״אשת חבר כחבר״ (הלה העיר שגם היא נמצאת כאן ותעבור בהגיע תור הנשים), והרבי הוסיף: נאמר ״אשת חיל עטרת בעלה״, והרי שמה ״עטרה״...

כשניגשה היא, בירכה הרבי ברפואה שלמה (במענה לבקשה במכתב שהכניסה קודם לכן), ואריכות ימים ושנים טובות.

כשניגש הרב בן ציון ליפסקר שי׳ (רב העיר ערד באה״ק), מסר לרבי בקבוק יין ששלח על ידו האדמו״ר מגור שליט״א. הרבי הודה לו באמרו ״א יישר כח״. כמו כן מסר הלה לרבי אלבום תמונות מאת ראש העיר של ערד.

* * *

כהשלמה לשליחותו של האדמו"ר ה"לב שמחה" לרבי, מתואר (ב"מקדש מלך" ע' 433) כי הרב"צ ליפסקר בשובו לארץ הקודש, יחד עם משלחת רבנים, השיב ביקור בבית האדמו"ר ה"לב שמחה מגור" ביום כ"ט בסיון תשד"מ. הרב ליפסקר פתח ומסר פרישת שלום מכ"ק אדמו"ר שליט"א וברכת 'יישר כוח' בשם כ"ק אד"ש על המשקה.

באותה שיחה אמר ה"לב שמחה" כי הרבי מביא תועלת רבה גם בהיותו מחוץ למועצת גדולי התורה של אגודת ישראל. חבר המשלחת הרב אברהם צבי הכהן אמר כי "ב"ה האדמו"ר מגור גרם לכך שיד החסידים תהיה על העליונה, והביא כבוד לחסידות במה שהוציא משם את המתנגדים, סוף סוף, את אגו"י יסד האדמו"ר מגור. כן אמר הרא"צ הכהן, שכל ההתנגדות שישנה היא בגלל שנאה לליובאוויטש – והאדמו"ר מגור הנהן בראשו להסכמה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.