מערכת COL | יום ז' סיון ה׳תשע״ד 05.06.2014

ישווקו 1500 דירות חדשות ב'גושי ההתיישבות' ובירושלים

על-פי החלטה של ראש הממשלה נתניהו ושר השיכון אורי אריאל, משרד השיכון יודיע באופן מיידי על שיווקן של 1100 יח"ד בהתנחלויות בעיקר ב'גושים הגדולים', ועל שיווק של 400 יח"ד בשכונת 'רמת שלמה' בירושלים ● נתניהו החליט לבצע את פעימת הבנייה באופן חד-צדדי, בעקבות הקמת ממשלת הטרור פת"ח-חמאס  כל הפרטים
ישווקו 1500 דירות חדשות ב'גושי ההתיישבות' ובירושלים
פרוייקט בבנייה (צילום: col)

ראשי מועצות ביש"ע קיבלו משר השיכון אורי אריאל הודעה מפתיעה: עפ"י החלטה של ראש הממשלה נתניהו, ושר השיכון אורי אריאל, משרד השיכון יודיע באופן מיידי על שיווקן של 1100 יח"ד בהתנחלויות בעיקר ב'גושים הגדולים', ועל שיווק של 400 יח"ד בשכונת רמת שלמה בירושלים.

להלן רשימת הדירות המלאה:

בביתר עילית 484 דירות, באפרת 223 דירות חדשות, באדם 38 דירות, באריאל 76 דירות, באלפי מנשה 78 דירות ובגבעת זאב 155 יחידות דיור. בירושלים אושר שיווקן של 400 דירות בשכונת רמת שלמה.

נמסר כי מדובר ב'פעימה הרביעית' של הבנייה ביו"ש, והיתה אמורה להתבצע במקביל לגל האחרון של שחרור הרוצחים. ראה"מ נתניהו החליט לבצע את פעימת הבנייה באופן חד-צדדי, בעקבות הקמת ממשלת פת"ח-חמאס.

כזכור לפני כשבוע התקיימה פגישה של ראשי הרשויות המקומיות ביו"ש, ובה הסבירו לראה"מ נתניהו על הקשיים העומדים בפניהם, ולהשלכות החמורות של עצירת התכנון ושיווק המכרזים בירושלים יהודה שומרון והבקעה.

בין היתר דובר בין הצדדים על מצוקתם היומיומית של התושבים בנושא הבניה, חוסר היכולת לבנות בתי ספר, גני ילדים, מעונות ומבני ציבור לילדי הישובים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.