מערכת COL | יום א' סיון ה׳תשע״ד 30.05.2014

ביה"ס חב"ד בבאר שבע זכה לאות הצטיינות ממשרד החינוך

כבכל שנה בוחרת הנהלת החמ"ד בי"ס מצטיין בתחום מסוים, השנה נבחר נושא החסד כנושא לקבל אות ההצטיינות בו זכה ביה"ס חב"ד בבאר שבע  לסיפור המלא
ביה

כבכל שנה בוחרת הנהלת החמ"ד בי"ס מצטיין בתחום מסוים, השנה נבחר נושא החסד כנושא לקבל אות ההצטיינות.

כדי לזכות בפרס,יש לעמוד בקריטריונים רבים ומחייבים. משרד החינוך והחמ"ד ראו לנכון לבחור באזור הדרום את בי"ס חב"ד (עוזיאל) בניהולה הנמרץ והמסור של הגברת שמחה ויצמן.

כביה"ס מצטיין במקום הראשון בפעילויותיו ובהקניית ערכי החסד, ואכן מי ראוי לכך - אם לא הם? כפי שהיטיב זאת להגדיר ראש החמ"ד מר מאיר סבג.

לאורך השנה כולה מתאפיין בי"ס חב"ד בעשי'ה בלתי פוסקת בעזרה ונתינה מכל הסוגים, בין אוכלוסיות התלמידים והוריהם, בקרב הקהילה ומחוצה לה, בדרכה היי'חודית והידועה של חב"ד מתוך אהבת ישראל כנה, ללא תנאי.

ביום שלישי כ"ג באדר ב', התקיים מעמד הענקת הפרס, בכנס רב רושם, בירושלים הבירה במעמד רבנים ואישי ציבור ובראשם מנהל החמ"ד הרב ד"ר ליפשיץ, אשר העלה על נס את העשי'ה המבורכת של ביה"ס חב"ד באר-שבע, ואשר מתמיד ומתעצם בעשייתו המגוונת ובדרכי נתינתו! כפעילות קדם למעמד, התכנסו כל נציגי בתי הספר בארץ שכללו מורות ותלמידות, במוקד הפעילות של מפעל החסד "חסדי נעמי", ושם ארגנו בצוותא חבילות מזון מכובדות למשפחות נזקקות.

לאחר מכן המשיכו לכנס, בו זכו לקבל את תעודת ההוקרה וההצטיינות על פעילותם הברוכה ואשר בכך הם מהווים מודל לחיקוי על הקניית ערכי החסד. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.