מערכת COL | יום כ"ג אייר ה׳תשע״ד 23.05.2014

מדור צרכנות שבועי: מתכוננים לחג שבועות

מרכז התקשורת החב"די - COL, השיק מדור צרכנות אינפורמטיבי לתועלת הגולשים, במסגרתו יובאו מבצעים, הנחות ומידע צרכני ממגוון בתי עסק ומותגים מובילים במגזר החרדי והחב"די ●  והשבוע: חג השבועות שבפתח, מבשר את עונת החתונות  מדור צרכנות
מדור צרכנות שבועי: מתכוננים לחג שבועות

הקיץ הזה יהיה נעים

הנעליים סגורות? מזיעים ברגליים? סובלים מקשיים בעורחברת התרופות 'כצט' מציעה את קרם 'אקילן' ספורט – מסדרת התכשירים הייחודים למניעת זיעה ולהקלה על העור. קרם אקילן ספורט למניעת שפשפת – שומר על העור רך וגמיש בזמן מאמץ ובתנאים קשים. הקרם מבוסס על חמאת שיאה וויטמין E שיוצרים איזון ברמת הלחות ומונעים גירוי וצריבה בעור. השימוש בתכשיר פשוט, כאשר לפני פעילות מאומצת כיציאה לדרכים או טיולי הליכה, יש למרוח אותו על הירכיים ובית השחי לפני היציאה אל השמש הקופחת.



חג הגבינה

תשלובת החלב של תנובה, יצרנית ומשווקת מוצרי החלב המובילה בישראל נערכת לחג השבועות ומעניקה לצרכן את מיטב התוצרת, החידושים, המבצעים האטרקטיביים והמתכונים המיוחדים לחג. לפני יותר משנה השיקה תנובה את תכנית "המצפן התזונתי" שעיקרה הוא הפחתה הדרגתית של המלח והסוכר במוצרים, ועל כן, חוברת מתכוני החג השנה משלבת לראשונה מתכוני חג בריאים יותר לצד דגשים לתזונה נכונה ובישול בריא יותר.
חוברת המתכונים החגיגית והמהודרת של תנובה לחג השבועות תחולק כמידי שנה לציבור החרדי בתפוצה רחבה במיוחד של עשרות אלפי עותקים. השנה לראשונה, כחלק מתכנית המצפן התזונתי משולבים בחוברת גם פתרונות בריאים מופחתי מלח וסוכר לארוחת החג בשילוב של טיפים לתזונה נבונה אשר יהיו שימושיים לאורך כל השנה. כלל המתכונים בחוברת הם עתירי ירקות, ללא טיגון, קלים להכנה ובתוספת טיפים לשדרוג או גיוון של כל מנה.



חידושים בשמן זית

'יד מרדכי' משיקה בימים אלו שמן זית בבקוק חדיש, מעוצב ונוח לאחיזה. הבקבוק נוצר כפיתוח חדשני בעל אחריות אקולוגית לחוויית עיצוב מחודשת וכקישוט אופנתי במטבח, בבקבוק חדש ומעוצב. אריזת הבקבוק הינה אריזה ירוקה וידידותית לסביבה, עשויה מפלסטיקPET הניתן למחזור.
הבקבוק החדש מגיע בעוצמת טעם קלאסית מס' 2 - בלנד ייחודי היוצר שמן זית רענן, עשבוני המאוזן בטעמו. שילוב הזנים הייחודי יוצר חריפות מתונה, ארומה וטעם פירותיים ומעודנים. מומלץ לתיבול של סלטים ומנות קרות וכן לבישול, אפייה וטיגון.



איפור לקיץ

REVLON ענקית האיפור והטיפוח הבינלאומית היא שם נרדף למוצרי טיפוח חדשניים ומתמחה באיפור עמיד במיוחד. לא פלא אם כך, שיותר ויותר כלות דורשות את מייק אפ מסדרת ColorStay של REVLON המעניק מראה מושלם ל- 24 שעות.
מייק אפ ColorStay של REVLON עמיד בכל מצב, מעניק לך מראה קליל, לא אטום ולא כבד, גם למי מאיתנו שזקוקה לשכבה אחת דקה וגם למי שזקוקה לכמה שכבות לכיסוי פגמי וכתמי עור. בכל מצב, המראה של ColorStay של , REVLONשמופיע ב 4 גוונים להתאמה מדויקת לגוון עורך, יהיה תמיד קליל, טבעי ומואר.



עונת החתונות


חג השבועות מתקרב, ומביא איתו את עונת החתונות הגדולה של הקיץ. הנהלת ג'י-בי, רשת ההלבשה החסידית הגדולה בארץ, מבשרת לציבור הרחב על קולקצייה חדשה ועדכנית הממלאת בימים אלו את חנויות הרשת.
לקראת עונת החתונות המלאה בשמחות, מרחיבה הרשת את קולקציית החתנים עם בעקיטשע'ס מהודרים חלקים ופרחוניים בשלל דוגמאות חדישות ובלעדיות, בגזרה מושלמת במיוחד לחתנים. בנוסף יוצאת רשת 'ג'י בי' במבצע אטרקטיבי ומיוחד לחתנים, כאשר בכל קנייה מעל 2000 ש"ח מקבלים "בעקיטשע ביתי לאוכל" מתנה.



דיסקונט משיק את 'מסלול 10' – מסלול הכולל פטור של עד 10 שנים מעמלות עו"ש, מגוון הטבות ושירותים ללקוחות מגיל 16-25 וביניהם: קו אשראי בתנאים מועדפים, פטור מדמי כרטיס אשראי, פנקסי שיקים חינם, הטבות בני"ע, מט"ח ומוצרים ייחודיים בהתאמה לצרכיהם כמו חיסכון חודשי והלוואה לצעירים במסגרת תוכנית המשפחה.
עד כה, לקוחות בקבוצת גיל זו, נהנו ממסלולי הטבה ייעודים שונים. 'מסלול 10' של דיסקונט מייצר רצף שירות אוטומטי המתפרש על תקופת הגיל שבין 16-25. בנוסף לכך, סטודנטים שיציגו תעודת סטודנט, יקבלו הטבות נוספות לאלו המוצעות ב'מסלול 10' שיעמדו לרשותם במשך כל תקופת הלימודים ולא רק בטווח הגילאים הנ"ל.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.