מערכת COL | יום כ"ב אייר ה׳תשע״ד 22.05.2014

לקראת התהלוכה בכרמיאל: שטר חדש הונפק

כבר במהלך השבועיים שקדמו ליום ל"ג בעומר קיבלו כל ילדי בתי הספר בכרמיאל שטר מיוחד שהונפק במיוחד עבור התהלוכה (והיה גם כרטיס הגרלה) המזמין אותם לתהלוכת הענק ● כוכב הילדים 'ששי' (זבולון מראלשוילי) שהנחה את כל מהלך הכנס בטוב טעם הזמין את ראש העיר מר עדי אלדר לשאת את דברי ברכתו  לסיפור המלא
לקראת התהלוכה בכרמיאל: שטר חדש הונפק

כבר במהלך השבועיים שקדמו ליום ל"ג בעומר קיבלו כל ילדי בתי הספר בכרמיאל שטר מיוחד שהונפק במיוחד עבור התהלוכה (והיה גם כרטיס הגרלה) המזמין אותם לתהלוכת הענק שתערך ביום שני.

בתחילה התאספו הילדים ליד הקניון שם נהרו אל עמדת החלוקה בה קיבלו בלונים מסולסלים, כובעים ושלטים. ובדיוק בשעה המוסכמת יצאה התהלוכה ברוב פאר והדר אל רחובה הראשי של כרמיאל לעבר פארק המחצבה.

בפארק המחצבה קיבל כל ילד ערכה מיוחדת שכללה שתיה, ספרון ואת כל החפצים שנדרשו להם למהלך התוכנית בה נדרשה במידה רבה השתתפותו של כל ילד וילד.

המופע המרכזי נפתח- בתחילתו שיעשע את הילדים לוליין אווירי שהפעים את הילדים בתעלוליו.

כוכב הילדים 'ששי' (זבולון מראלשוילי) שהנחה את כל מהלך הכנס בטוב טעם הזמין את ראש העיר מר עדי אלדר לשאת את דברי ברכתו. ראש העיר סיפר לילדים על הברכה המיוחדת שקיבל בחלוקת דולרים והוסיף בהתרגשות כי ברכה זו מלווה אותו עד היום. ראש העיר ביקש לנצל את ההזדמנות כדי להודות לחב"ד כרמיאל בראשות הרב יוסף יצחק ריבקין על פועלם הרב בעיר.

ששי ביקש מהילדים להצטרף אליו למסע לגילוי הסיסמא הסודית של המערה. הילדים שיתפו פעולה בהתלהבות רבה תוך לימוד מסרים חשובים של אהבת ישראל ואחדות.
לאחר מכן נערכה ההגרלה שכולם ציפו לה על פרסים יקרי ערך. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.