מערכת COL | יום כ"ב אייר ה׳תשע״ד 22.05.2014

עכו: התהלוכה הל"ד בל"ד בעומר ● גלריה

בהשתתפות ראש העיר ורב העיר מכובדים ו-1800 ילדי העיר עכו, נערכה תהלוכת ל"ג בעומר גדושה בתוכן יהודי וחסידי ● התהלוכה מתקיימת זו השנה ה-34 ברציפות ● בכנס, הפריחו הילדים בלון משאלות, צפו בהופעות מרתקות והגרילו פרסים יקרים  תהלוכת ל"ד בעומר בעכו
עכו: התהלוכה הל

השנה, זו השנה ה-34 ברציפות, בה מתקיימת ב"ה תהלוכת ל"ג בעומר המסורתית על ידי בית חב"ד בעכו בראשותם של הרב נתן יצחק אוירכמן רב קהילת חב"ד ומנכ"ל המוסדות, הרב יוסף מקמל סמנכ"ל המוסדות והרב אברהם הרוש מנהל מוסדות חינוך חב"ד עכו שמנהל ומארגן את התהלוכה. התהלוכה בעכו מתאפיינת באחדות ישראל אמיתית של כל הגורמים הפעילים בעכו. החל מעירית עכו, בראשות מר שמעון לנקרי, מר רפאל לוזון חבר מועצת העיר, המועצה הדתית, ר' רובי לוזון יו"ר המועצה הדתית, יו"ר תנועת ש"ס בעכו מר עמי אילוז, חבר מועצת העיר ר' עופר כהן מנהל האגף לתרבות תורנית של רשת המתנסים, ר' שמעון דיין רכז התרבות התורנית, קניון עכו ועוד גורמים רבים.

השנה, עיריית עכו יצאה במסע פרסום נרחב בכל רחבי העיר, באמצעות 2 שלטי ענק  שבישרו על התהלוכה, מודעות פרסום בכל רחבי העיר, וכן פרסומות בכל הכניסות של בתי הספר היסודיים בעיר.
בתהלוכה שנערכה ביום שני ל"ד בעומר, השתתפו למעלה מ- 1800 ילדים כ"י ועוד הורים רבים. התהלוכה כבשה את העיר בצעידה ברחובות הראשיים של העיר, והיוותה מפגן של קידוש שם ה' ושם ליובאוויטש ברבים. כל ילד קיבל כובע בד שנשא לוגו מיוחד של התהלוכה ואת הספרון שיצא לאור לקראת ל"ג בעומר.

בסיומה של התהלוכה, גדשו הילדים עד אפס מקום את רחבת ביה"ס התומר במרכז העיר, שם נערך כינוס הילדים שבו הוסבר לילדים את משמעותו של יום ל"ג בעומר, נאמרו 12 הפסוקים, והילדים נתנו צדקה. במהלך הכנס, הילדים כתבו מכתב ובו בקשה נפשית לבורא עולם שישמור ויגן על עם ישראל בכלל ועל תושבי עכו בפרט ושנזכה סוף סוף לגאולה האמיתית והשלימה. המכתב נקשר לבלוני הליום והופרח לשמים, לקול קריאות ההתרגשות של הקהל והילדים.  
לאחר מכן היה מופע של אומן ולהטוטן שריתק את הילדים שעה ארוכה. בסיום התהלוכה הוגרלו בין הילדים המשתתפים 3 מחשבים ניידים יוקרתיים, 10 זוגות אופני הרים, 30 טאבלטים משוכללים ועוד המון המון פרסים יקרי ערך.

כיבדו את המעמד ונשאו דברים מרגשים רב העיר הרה"ג הרב יוסף ישר שליט"א, הרה"ג הרב נתן יצחק אוירכמן רב קהילת קודש חב"ד עכו ומנכ"ל המוסדות, הרב יוסף מקמל סמנכ"ל מוסדות חב"ד עכו, מר שמעון לנקרי ראש העיר, חבר מועצת העיר מר רפאל לוזון, מר רובי לוזון יו"ר המועצה הדתית, הרב יעקב דנה רב הגרעין התורני, רכז תרבות תורנית ר' שמעון דיין שבירכו את הילדים וההורים המשתתפים ושיבחו את התהלוכה החשובה שמתקיימת כבר 34 שנה והבטיחו להמשיך ולתמוך.

בנאומו של ראש העיר מר שמעון לנקרי, הוא ציין בהתפעלות את מגודלה של התהלוכה, את הסדר והארגון המוםתיים, וההשקעה הרבה של בית חב"ד. ראש העיר ציין שלאחר בדיקה שערך במקומות נוספים בארץ מתברר שהתהלוכה בעיר עכו הינה אחת מהתהלוכות הגדולות והיפות בארץ. מר לנקרי התחייב להמשיך לסייע ולתמוך בעוד פעילויות ברוכות וחשובות מעין אלו למען תושבי העיר עכו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.