מערכת COL | יום כ"ב אייר ה׳תשע״ד 22.05.2014

מגדל העמק: תהלוכת ענק באמפיתאטרון העירוני

לאחר שבבוקר ל''ג בעומר נערכו כינוסי אחדות ואהבת ישראל בכל בתי הספר הממלכתי בעיר בארגונו של השליח הרב אליעזר פרסיה, ובהנחיתו המיוחדת של השליח ר' דוב גינזבורג נערכה אחה''צ התהלוכה הגדולה שמנתה כ-2000 משתתפים שצעדו בליווי המתופפים ובליווי מוצגי יהדות על רכבים שלטי יהדות ובלונים, לעבר האמפיתאטרון העירוני שם צפו הילדים בהצגה, וכן במופע אקרובטיקה עוצר נשימה של הליכה על חבל בין שמים לארץ לסיפור המלא
מגדל העמק: תהלוכת ענק באמפיתאטרון העירוני
לאחר שבבוקר ל''ג בעומר נערכו כינוסי אחדות ואהבת ישראל בכל בתי הספר הממלכתי בעיר בארגונו של השליח הרב אליעזר פרסיה, ובהנחיתו המיוחדת של השליח ר' דוב גינזבורג נערכה אחה''צ התהלוכה הגדולה שמנתה כ-2000 משתתפים שצעדו בליווי המתופפים ובליווי מוצגי יהדות על רכבים שלטי יהדות ובלונים, לעבר האמפיתאטרון העירוני שם צפו הילדים בהצגה, וכן במופע אקרובטיקה עוצר נשימה של הליכה על חבל בין שמים לארץ.

ראש העיר מר אלי ברדה עודד ושיבח את העשיה הברוכה של בית חב''ד בעיר בניצוחו של השליח הרב אליעזר פרסיה. במהלך הכנס נערך טקס חלקה, בו סב הילד וראש מוסדות חב''ד בירך את הילדים וכובד בגזיזת השערות. כן נישלח מכתב לאבינו שבשמים שישלח לנו את משיח צדקינו מיד. את הכנס הנחה בטוב טעם ובכשרון רב ר' משה חמו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.