מערכת COL | יום י"א כסלו ה׳תשס״ה 24.11.2004

בית חב"ד בדרום ברווארד חוגג חצי יובל

בית חב"ד בדרום ברווארד, יחגג השנה 25 שנה לפעילותם, והם מתכננים סדרת אירועים בחג הממשמש ובא, כדי להנציח את ציון הדרך החשוב ליובל ה-25. במהלך החג יתקיימו עשרה אירועי חנוכה בהלנדלה ביץ' ובהוליווד, ועוד תוכניות חנוכה בערים קופר, ווסטון ופמברוק פינס. האירועים יחלו בהרצאתו של ר' לוי טננהאוז, במרכז "חי" - המטה של חב"ד בדרום ברווואר, על "ההסטוריה של המכבים" ביום שלישי, יתקיים טקס הדלקת חנוכיה בהלנדלה ביץ', ביום רביעי טקס הדלקה בהוליווד, וביום חמישי בלילה, ר'  אברהם פריד, יופיע בהופעה חיה בפסטיבל השנתי ה-25 של חב"ד, דרום פלורידה, באצטדיון הכדורגל.
בית חב
הזמר החסידי ר' אברהם פריד. צילום - COL
במוצאי שבת יתקיים "בינגו לאטקע" בהלנדלה ביץ', וביום ראשון תהינה חמש תכניות נפרדות לחנוכה, בחמש שכונות: האוקינוס, חופי הרבור, ווסטלייק, גבעות הוליווד וגבעות אמרלד. הרב רפאל טננהאוז, מבית חב"ד בדרום ברווארד, אומר כי "בנוסף לפעילויות הרבות שלנו, ישנם באויר כעת 103 פרסומות רדיו, שהתחילו ביום שני וירוצו במשך שלוש שבועות".
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
שאלה???
י"א כסלו ה׳תשס״ה
אני לא מביןן למה אברהם פריד לא מגיע להופיע בארץ?ובמיוחד לפי מה שאני מבין ויודע שקהל המעריצים שלו בארץ גדול ורחב יותר מבחו"ל.
2.
Levi
י"ב כסלו ה׳תשס״ה
nice going
a true fan!
3.
תגובה ל-1
י"ב כסלו ה׳תשס״ה
בריאיון שנתן ר' אברהם פריד לרדיו 'קול חי' בחוה"מ סוכות האחרון (ריאיון שאגב הוקלט והועלה כאן להאזנה באתר), השיב ר' אברהם פריד לשדר ששאל אותו מתי בדיוק הוא מתכוון לבוא ולהופיע בארץ – השיב פריד כי בתקופה זו הוא עובד על אלבום חדש אלבום שעתיד לצאת לאור בעז"ה בחודשים הקרובים, מה גם שבתקופה זו (תקופת החורף וחג החנוכה) יש לו סבב גדול של הופעות ברחבי ארה"ב, מה שכפי הנראה מונע ממנו בשלב הזה להגיע ולהופיע בארץ, פריד גם ציין בריאיון את המצב הביטחוני השורר בארה"ק שכפי הנראה גם מוסיף ומעכב את הגעתו להופיע בארץ, אך מקווה שבקרוב בעז"ה המצב ישתנה לטובה. מדבריו לשדר בריאיון נראה איפוא שהופעה שלו בארץ לא מתוכננת לכרגע, אך כדי לעודד את קהל המעריצים הגדול שלו בארץ הוא לפחות נתן איזה שהוא תאריך יעד - אולי בעז"ה רק בעוד כשנתיים לכל המוקדם לדבריו. אז לכל המעריצים הרבים שבינינו בינתיים כל מה שנותר עד להופעה המתוכננת שלו בארץ בעז"ה זה להמתין לצאתו של האלבום החדש העתיד לצאת לאור בעז"ה בחודשים הקרובים.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.