מערכת COL | יום כ"ב אייר ה׳תשע״ד 22.05.2014

הרב הראשי לישראל ביקר במוסדות הקהילה הבוכרית בקווינס

בשבוע שעבר ביקר הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו יחד עם רעייתו במוסדות הקהילה הבוכרית בקווינס, בנישיאותו של הנגיד ר' לוי לבייב ● הביקור כלל סיור במרכז הקהילתי, בגני הילדים, בבית הספר היסודי קווינס גימנסיה, בחטיבת הביינים לבנים ובתיכון לבנות אור חנה לסיפור המלא
הרב הראשי לישראל ביקר במוסדות הקהילה הבוכרית בקווינס
הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו ביקר במוסדות הקהילה הבוכרית בקווינס
בשבוע שעבר ביקר הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו יחד עם רעייתו במוסדות הקהילה הבוכרית בקווינס, בנישיאותו של הנגיד ר' לוי לבייב.

הביקור כלל סיור במרכז הקהילתי, בגני הילדים, בבית הספר היסודי קווינס גימנסיה , בחטיבת הביינים לבנים ובתיכון לבנות אור חנה.

במהלך ביקורו של הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו עם רעייתו בניו יורק, ערך הרב ביקור הכירות עם הקהילה הבוכרית בקווינס. הביקור החל עם הגיעו של הרב לאו לתפילת שחרית בבית הכנסת הנמצא במרכז הקהילתי של הקהילה הבוכרית בקווינס.
לאחר התפילה מסר הרב לאו בפני המתפללים דיברי תורה וברכה.

לאחר מכן התקיימה ארוחת הבוקר באולם המפואר של המרכז הקהילתי בהשתתפו רבני המרכז, הרב ברוך בבייב והרב אשר ועקנין, ורבני הקהילה שבאו לכבד את המעמד, הרב הביע בפני הקהל את התפעלותו והתרשמותו מפועלה של העדה הבוכרית בארצות הברית, ולעומד בראש המוסדות ר' לוי לבייב, האיש שעומד ודואג ונותן מזמנו וממונו להצלחת מוסדות הקהילה בקווינס, ולנציגיו הרב זלמן זבולונוב והרב יצחק וולוביק שזיכו אותו להגיע לקהילה הקדושה בקווינס.

בהמשך הסיור ביקרו הרב ורעייתו בבית הספר קווינס גימנסיה, הסיור התחיל בגני הילדים, הרב דיבר עם הילדים ובחן את ידיעותיהם על סיפורי התורה אותם לומדים הילדים, ובתום הסיור חילקה הרבנית לכל ילדים ממתק.

לאחר מכן המשיכו את ביקורם בבית הספר היסודי, הם הביעו את התרשמותם הטובה מידיעת והבנת הילדים את השפה העברית ולימודי הקודש.

הביקור נחתם בתיכון אור חנה, שם נשא הרב דרשה בפני התלמידות וברך אותם להמשך הצלחתם בעתיד.
 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.