מערכת COL | יום כ"א אייר ה׳תשע״ד 21.05.2014

תהלוכה כזו יהוד לא ראתה ● סיקור, תיעוד מצולם

כחמשת אלפים מילדי יהוד והוריהם צעדו בל"ג בעומר בצעדת קצב מרשימה בגאוה יהודית, כשבידיהם כלי הקשה מיוחדים ובפיהם משרוקיות  תהלוכה ביהוד  
תהלוכה כזו יהוד לא ראתה ● סיקור, תיעוד מצולם
(צילומים: מאיר אלפסי)

תהלוכה כזו יהוד עוד לא ראתה. כחמשת אלפים מילדי יהוד והוריהם צעדו בל"ג בעומר בצעדת קצב מרשימה ברחובות יהוד בגאוה יהודית ובאהבת ישראל, כשבידיהם כלי הקשה מיוחדים ובפיהם משרוקיות.

קשה היה לשמוע את מילות השיר שבקעו מהרמקולים רבי העוצמה בשל הרעש הטוב שעשו הילדים בהקישם על כלי ההקשה ובשל שריקת המשרוקיות.

לאחר הצעדה המרשימה איישו ההמונים את מתחם האירועים החדש שליד קניון סביונים שם ציפו להם בקבוקי שתיה אישיים וספרונים אישיים במתנה.

המופע המרכזי נפתח בשירי הפסוקים שיצאו בשנה שעבר עם השקת קמפיין 'התהלוכה'  ולאחר מכן נהנו הילדים מהמחזמר המשודרג 'האש הטובה' שהופק אף הוא על ידי הבמאי והמפיק רונן פלד. שחקן הטלוויזיה רמי ציון (המוכר לילדים כ'רון חידון' מערוץ הופ) המקורב לחב"ד הנחה את המחזמר כמו את האירוע כולו ביד רמה ובמקצועיות נפלאה.

במרכז הערב בירכו את ראש העיר הגב' יעלה מקליס ויו"ר המועצה הדתית מר שמעון בונפיל שניהם שותפים משמעותיים במימון האירוע ונשאו דברים לכבוד היום וחיזקו את הילדים במצות 'ואהבת לרעך כמוך'. פרנסי העיר אף שיבחו את שיתוף הפעולה עם בית חב"ד ש"רק הוא יכול לאחד את כל גווני הציבור לחגיגה משותפת".

רגע מרגש במיוחד היה כאשר עלה אל הבמה מנהל בית חב"ד הרב שמעון וינר, אהוב הילדים, ששר איתם ביחד את 'שיר המעלות' ונשא תפילה מיוחדת לשלום עם ישראל ולהחשת הגאולה ושלח את הבקשה מודפסת אל הקדוש ברוך הוא באמצעות בלוני הליום שלקחו את התפילה השמימה.

הערב נחתם במופע של כוכב הילדים יובל המבולבל שבסגנון היחודי והמשעשע עורר את הילדים לאהבת ישראל שתביא את הגואל.

התהלוכה התקיימה בסיוע קרן עזרת מנחם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.