מערכת COL | יום י"ט אייר ה׳תשע״ד 19.05.2014

עוצמה: למעלה מרבבה בתהלוכה בכפר סבא ● גלריה

הצלחה אדירה בהשתתפות המונית וחסרת תקדים באירוע המרכזי של ל"ג בעומר בכפר-סבא, שאורגנו על-ידי בית-חב"ד בעיר בניהולו של השליח הראשי ויו"ר מוסדות חב"ד בעיר הרב אהרון קניבסקי ● שיאו של המופע היה מופע מוזיקלי של כוכב הילדים 'יובל המבולבל' בתוכנית מיוחדת לל"ג בעומר במהלכה למדו הילדים על ברכות הנהנין ועל רבי עקיבא ותלמידיו, בסיום המופע שאגו ההמונים את הפסוק ואהבת לרעך כמוך יחד עם כוכבי הילדים  התהלוכה בכפר סבא
עוצמה: למעלה מרבבה בתהלוכה בכפר סבא ● גלריה
(צילומים: מאיר דהן, COL)
הצלחה אדירה בהשתתפות המונית של קהל אדיר וענק, שיא של כל הזמנים, באירועי ל"ג בעומר בכפר-סבא, שאורגנו על-ידי בית-חב"ד בעיר בניהולו של השליח הראשי ויו"ר מוסדות חב"ד בעיר הרב אהרון קניבסקי.

משעות הצהריים זרמו ההמונים ל'ככר העיר' הממוקמת במרכז העיר ובצמוד לקניון ערים. יותר משעה לפני האירוע נסגרו כל החניונים באזור בשל עומס ענק בנהירת קהל למקום. בשעה הנקובה, חמש וחצי אחר הצהרים, יותר מרבבת הורים וילדים גדשו עד אפס מקום את הכיכר הענקית ואת כל המבואות, המרפסות והגשרים בקניון.

כהוראת הרבי, הכינוס הענק נפתח בשלושת העמודים שעליהם העולם עומד: תורה, תפילה וצדקה. בחלק של 'תורה', 12 ילדים נציגי כל בתי הספר בעיר עלו בזה אחר זה לבמה לאמירת י"ב הפסוקים. לתפילה הוזמן כוכב הילדים דני לשמן ששילב במופע המיוחד שלו את פרק התהילים 'שיר המעלות' שהושר יחד עם כל הקהל. על הבמה ניתנה צדקה לתוך קופה צדקה ענקית ולהמוני המשתתפים חולקו מטבעות מיוחדות לצדקה, תרומת גב' מרים פלדמן מכפ"ח.

ראש העיר מר יהודה בן חמו, שלא יכול היה להסתיר את התפעלותו לנוכח כמות כה אדירה של קהל שכמותה טרם נראתה בכפר סבא, בירך את המוני המשתתפים והעלה על נס את שליחי חב"ד בעיר - הרב אהרן קנייבסקי, הרב יוסף יצחק ליפקין, הרב מנחם מענדל קנייבסקי, הרב יוסי בייטש והרב אלעד כהן - העושים למען כלל תושבי העיר במשך השנה כולה.

שיאו של המופע היה מופע מוזיקלי של כוכב הילדים 'יובל המבולבל' במופע מיוחד לל"ג בעומר שהדגיש את האחדות ואהבת ישראל, ושילב לכל אורכו, בדרך חווייתית ומרתקת, ברכות הנהנין, ערכי יהדות ומסורת. בשיאו של המופע זעקו המוני הילדים את הפסוק "ואהבת לרעך כמוך".

רגע מרגש במיוחד היה מעמד 'חלקה', התספורת המסורתית למענדי ברזני – בנו בן השלוש של עוזר ראש העיר, מר חזי ברזני, כשהרבנים גוזזים את שערות ראשו לקול תשואות ההמונים.

בסיום הכינוס יצא הקהל הענק לתהלוכה מרשימה, כשבראש התהלוכה צועדים להקת המתופפים של בית חב"ד כפר סבא. במשך שעה ארוכה זרמו האלפים הצועדים בתהלוכה הענקית, שלא נראה לה סוף. בסיום התהלוכה נהנו ההמונים מהפנינג מתנפחים ומתקני שעשועים שאליו יכלו להיכנס בצורה חופשית הילדים שהציגו כרטיסי השתתפות בתהלוכה.

את המעמד כולו הנחה ברהיטות ובחן חסידי מיוחד הרה"ח ר' בנימין ליפקין.

נבחרת של עשרות תמימים, תלמידי הישיבות תות"ל המרכזית כפר חב"ד ותות"ל המרכזית לוד וקריית-גת, שסייעו בעבודה אינטנסיבית שעות רבות בארגון, בהכנות לאירוע ובאירוע עצמו.

מלבד האירוע המרכזי בכיכר העיר, השתתפו עוד כ-4,000 ילדים בכינוסים מקדימים שנערכו על ידי בית חב"ד כפר סבא בשעות לפני הצהרים בתוך בתי הספר בעיר, ובשיתוף פעולה מלא עמם. תלמידי כל הכיתות השתתפו יחדיו בתכנית חינוכית חווייתית לל"ג בעומר שהועברה על ידי שלומי וסתם ושילבה את י"ב הפסוקים ומסרי ל"ג בעומר.

האירועים התקיימו תודות לתרומתם הנדיבה של "קרן עזרת מנחם".

גלריית ענק מרהיבה מאת מאיר דהן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.