מערכת COL | יום ט"ז אייר ה׳תשע״ד 16.05.2014

מדור הצרכנות השבועי ● עולים רשב"י

מרכז התקשורת החב"די - COL, מגיש גם השבוע מדור צרכנות אינפורמטיבי לתועלת הגולשים. במסגרת המדור יובאו מבצעים, הנחות ומידע צרכני ממגוון בתי עסק ומותגים במגזר החרדי והחב"די ● והשבוע: המדור מוקדש לל"ג בעומר ולעולים למירון לציון הקדוש  מדור צרכנות
מדור הצרכנות השבועי  ●  עולים רשב

עצירה להתרעננות קרירה

את המדור השבוע, נפתח בהתרעננות קייצית קלה. חג הפסח מאחורינו ובמעבר חד נוחתים לעונת הקיץ החמימה. המעבר מורגש היטב באטמוספרה הארצישראלית. זה הזמן לקדם את תקופת החום ולהכין את המקפיא לקיץ. חברת 'גלידות נסטלה' המובילה את שוק הגלידות בציבור החרדי מקדמת את הקיץ בחידוש מרענן ומשיקה סדרת גלידות פרמיום מפנקת במיוחד – שלגוני ג'ויה ב6 טעמים, בכשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית.



בכל דרך, למירון

לקראת ל"ג בעומר תשע"ג שיחול במוצאי שבת קודש והעובדה כי רבים שוכרים רכב על מנת לנסוע אל הילולת הרשב"י בציון במירון, נערכים בסניפי אלדן בריכוזים החרדים עם תגבור של צי הרכב וניקיון הרכבים ואבזורם לתועלת החוגגים. על פי נהלי אלדן לקוחות שומרי שבת אינם משלמים דמי שכירות על השבת שכן הרכב מושבת בשבת קודש. השנה מציעה אלדן מבצעים מיוחדים לסוף השבוע ולל"ג בעומר.
סניפי אלדן בריכוזים החרדים הם בירושלים: רח' המלך דוד 22 ורח' בית הדפוס 22 גבעת שאול; בני ברק: רח' כהנמן 80 ואשדוד: רח' העמל 45 אזור התעשייה הקלה.



אגד נענתה לפניית משרד התחבורה ותפעיל השנה בל"ג בעומר את מערך ההיסעים למירון מהריכוזים החרדיים בירושלים, בני ברק, אשדוד וחיפה. "נעמיד את היכולות והנסיון המצטבר של אגד לשרות ציבור הנוסעים למירון, זאת על אף העובדה, שהשרות בקווים אלה מופעל מזה כחודש ימים ע"י חברת "נתיבי אקספרס", אמר נועם בן אור, יו"ר מזכירות אגד.
ביום רביעי החלה המכירה המוקדמת של כרטיסי נסיעה למירון ב-12 מוקדי מכירה בריכוזים החרדיים, מהם תפעיל אגד קווי שרות סדירים לעולים למירון. כמו כן ניתן להזמין כרטיסי נסיעה באמצעות פניה למוקד כל קו 8787*. המכירה המוקדמת של כרטיסי נסיעה למירון חוסכת לנוסעים הרבה טרחה, מבטיחה מקום ישיבה שמור ומשדרגת את השרות עשרות מונים


מתחמים למבקרים

לכל העולים מירונה, חסכה השנה פלאפון את הדאגה לסוללה של המכשיר הסלולרי והקימה מתחם מרווח עם עשרות עמדות הטענה. אל תיסחבו עם מטענים, פשוט תבואו ותטעינו!



גם חברת דובק ממשיכה עם המסורת שלה והקימה מתחם אתנחתא במירון. במתחם, יוכלו העולים מירונה לפוש ולהירגע מהדרך הארוכה, לשבת בניחותא, לשתות קפה מהביל וליהנות מסיגריה טובה מבלי להפריע לחוגגים בהילולה.מתחם האתנחתא שנבנה בצורה מבוקרת ובטיחותית ממוקם בכניסה למירון ויכול להכיל עשרות איש בו זמנית.



שירותי בריאות 'כללית' מקדמת בברכה ביום ל"ג בעומר את כל ‏ילדי החמד הזוכים לחגוג את יום החלאקה במירון לבוא לביתן הייחודי של 'כללית' במירון, שם יתקבלו בברכה ויוכלו לשמח את הילד עם כתר מרשים לכבוד יומו הגדול, חמישה חומשי תורה מהודרים מתנת 'עוז והדר' ותמונת מגנט למזכרת מהרגעים המרגשים בהם הוא מתעטר בעטרת חן של שתי פיאות בצדעיים.



גם לקראת ל"ג בעומר נותנים למחיר לדבר: בסניפי רשת "יש חסד" ניתן למצוא מבחר עשיר של פעקלאך לחלאקה, מאפים, בשרים, סלטים, קרחונים שלגונים וגלידות, פחמים ומנגלים, ועוד, כמו גם מגוון רחב של כלים חד פעמיים ממיטב המותגים המובילים ובמארזים גדולים וחסכוניים. בכל סניפי רשת "יש חסד" תמצאו גם מחלקות כלי בית ומוצרי חשמל.



שבועות בפתח

לקראת שבועות 'ספרינג tea' - סדרת התה הקר של ספרינג, מוסיפה לשולחן החג חגיגיות עם מגוון טעמי תה קר צלולים, שירעננו לכם את הסעודה ויכניסו עניין לכל ארוחה וארוחה!
'ספרינגtea ', סדרת התה הקר של ספרינג - מתהדרת במגוון טעמים טרופיים צלולים ומרעננים המעניקים לכל ארוחה תחושה של קלילות מיוחדת. המגוון הייחודי של טעמי המשקה, משתלב נפלא עם מגוון המנות המוגשות בשולחן חג השבועות ומעניק לחוגגים חווית רעננות נפלאה..



לאור ההצלחה הגדולה של מילקי Shake שהושק בשנה שעברה, מרחיבה מילקי שטראוס את קטגוריית המעדנים ומשיקה לראשונה את מילקי Shake מוקה, מילקי Shake מוקה עם קצפת המותאם לשתייה עם הקצפת המפנקת של מילקי. משקשקים ושותים. מילקיShake מוקה כשר למהדרין בכשרות המהודרת של בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א.



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.