מערכת COL | יום ט"ז אייר ה׳תשע״ד 16.05.2014

התחבורה למירון תקרוס? 4 שעות בדרך לצפת

התחבורה למירון תקרוס? אם לשפוט לפי ההתנהלות היום, היא כבר קרסה: בירושלים המתינו שעות לאוטובוסים ● גם בתחנות בבני-ברק נתקעו מאות בתחנות ● סמנכ"ל 'נתיב': "הייתה תקלה" ● נהג שנסע 4 שעות לצפת: "הקריסה תהיה בפקקים. מבצעים עבודות בכבישים" ● היישוב מירון נסגר בצהרים ● המשטרה: "נוצר עומס רכבים אדיר ביישוב"  לסיפור המלא
התחבורה למירון תקרוס? 4 שעות בדרך לצפת
חרדים 10

התחבורה בדרך לחגיגות ל"ג בעומר במירון תקרוס? אם לשפוט לפי ההתנהלות של חברות התחבורה היום, התחבורה כבר קרסה.

במערכת חרדים10 התקבלו היום פניות רבות מצד נהגים הנאלצים להישאר מחוץ ליישוב מירון, לאחר שהמשטרה חסמה את הכניסה ליישוב בשעות הצהרים, למרות שבהודעות המשטרה על הלו"ז הצפוי נאמר כי היישוב ייסגר ביום שישי בבוקר.תלונות נוספות הגיעו גם מצד נוסעי התחבורה הציבורית שעשו כבר היום את דרכם אל מירון, כאשר בתחנות האוטובוסים נוצרו עומסים חריגים ומאות איש המתינו בתחנות.

"הזמנתי צימר לשבת בישוב בר יוחאי הסמוך למירון" אומר אחד הנוסעים. "יש לנו רכב, אך בגלל המלצות המשטרה החלטנו לצאת בתחבורה ציבורית בקו 984 מירושלים לצפת. לפי לוח הזמנים, בשעה 13:00. התייצבנו בתחנה במסוף אגד בהמרפא הר חוצבים בירושלים. המתנו – הגיעו שני אוטובוסים שמיד התמלאו. הפקח אמר להמתין חצי שעה, אבל רק בשעה 15:00 הגיע אוטובוס בו אנו יושבים בצפיפות, והמונים נשארו בתחנה".

גם בבני ברק מצאו עצמם מאות איש תקועים בתחנות, ממתינים לשווא לאוטובוסים של חברת נתיב אקספרס. סמנכ"ל החברה, זאב סוננזון אמר לקול חי, כי "הייתה תקלה. אנחנו שולחים כעת עשרות אוטובוסים לבני-ברק.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.