מערכת COL | יום ט"ו אייר ה׳תשע״ד 15.05.2014

'שלושים' לרב אברמוביץ' ע"ה: עצרת ההתעוררות לזכרו

אמש (רביעי) התקיימה בבית כנסת חב"ד בקרית אתא עצרת התעוררות גדולה לזכרו של הרב מרדכי אברמוביץ' מחשובי אנ"ש בקרית אתא במלאות שלושים לפטירתו, בעצרת השתתפו רבנים ואנשי ציבור, עסקנים מקורבים, בני הקהילה והתמימים ●  המרא דאתרא הרב דיסקין שליט"א דיבר על הייתו אחד מעמודי התווך של הקהילה דמות למופת של חסיד אמיתי, וקרא לקהל להתעורר בדרישה והחי יתן אל ליבו בדברים שהיה הרב אברמוביץ מדקדק בהם   לסיפור המלא
'שלושים' לרב אברמוביץ' ע
צילום אהרלה
אמש (רביעי) התקיימה בבית כנסת חב"ד בקרית אתא עצרת התעוררות גדולה לזכרו של הרב מרדכי אברמוביץ' מחשובי אנ"ש בקרית אתא במלאות שלושים לפטירתו, בעצרת השתתפו רבנים ואנשי ציבור, עסקנים מקורבים, בני הקהילה והתמימים.

בראשם: כ"ק האדמו"ר ממאקאווא שליט"א, המרא דאתרא ורב קהילת חב"ד בעיר הרב חיים שלמה דיסקין, המרא דאתרא דכפר חב"ד הרב מרדכי שמואל אשכנזי, הרב פנחס הכהן בינדער מראשי וועד הכשרות של העדה החרדית ירושלים, המרא דאתרא דקרית מוצקין הרב דוד מאיר דרוקמן, הרב משה גלבשטיין, הרב משה אוירכמן, הרב לייבל שילדקרויט, הרב יוסף פיזם.

העצרת נפתחה בדברי התעוררות מפי המנחה הרב אלעד שי' כהן שהנחה את הערב בטוב טעם ופתח בדברי התעררות ודיבר על הקושי לדבר על הרב אברמוביץ' בלשון עבר לאחמ"כ נערכה סיום מסכת לעילוי נשמתו ע"י בנו.

הרב פינחס הכהן בינדער דיבר על דמותו ועל עבודה רבת השנים ביחד בעניין הכשרות סיפר עד כמה היה חשוב לו העניין של כשרות ובאיזו יראת שמים עסק בכך.

המרא דאתרא הרב דיסקין שליט"א דיבר על הייתו אחד מעמודי התווך של הקהילה דמות למופת של חסיד אמיתי וקרא לקהל להתעורר בדרישה והחי יתן אל ליבו בדברים שהיה הרב אברמוביץ מדקדק בהם. מחותנו הרב גלבשטיין דיבר על ימי המחלה הקשה על האמונה שהיתה חלק בלתי נפרד מחייו ועל הפעולות הרבות שנעשו לזכותו.

המרא דאתרא הרב אשכנזי דיבר על עניין הקושי שבלקיחת אדם יקר שעסק כ"כ הרבה בחסד "איננו מבינים מדוע?" אמר הרב גם במצוות שילוח הקן ישנו ציווי של תורתנו שדרכיה דרכי נועם לקחת האם על הבנים בידענו שהם מתפלשת בחול ובוכה וצועקת שרוצה להיות עם ילדיה לגדל אותם, כן גם במקרה הזה אמר הרב האבא רוצה להיות המשפחה שהוא הספיק אפי' לחתן את כל ילדיו, וסיים בדרישה לגאולה אמיתית ושלימה. מנכ"ל מפעל פרוטרום העולמי שאיתו עבד הרב אבמוביץ' שנבצר ממנו להגיע בגופו שלח מכתב מרגש על דמותו והליכותיו עד כמה שהיה שליח של הרבי לכל מקום שהלך ועד כמה היה אהוב ונוח לבריות ולמקום.

לאחר העצרת התיישב הקהל להתוועדות עם הרב דוד מאיר דרוקמן מרא דאתרא דקרית מוצקין, והרב פנחס שי' אלטהויז והרב קלונימוס קופצי'ק.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.