מערכת COL | יום י"ד אייר ה׳תשע״ד 14.05.2014

אמש בכפ"ח: מאות שלוחים בהיערכות לתהלוכות ל"ג בעומר

אתמול התקיים בחצר חיידר אידיש בכפר חב"ד, ארוע היערכות והדגמה של תוכנית תהלוכות ל"ג בעומר ● האירוע שאורגן ע"י "המרכז לעזרי שליחות" של צעירי חב"ד, נשא אופי של 'תהלוכה לדוגמא' נפתח בדברים לזכרו של מנהל אגף הסניפים בצא"ח הרב נחום הכהן ע"ה שהובא למנוחות שעה קלה קודם לכן בירושלים ● לאחר 'תהלוכת דמה של 'ילדי החיידר', התיישבו הילדים לצד מאות שלוחים ומנחי תהלוכות לצפות בהדגמה של מופע 'האוצר במערה' שעומדת במרכז תוכנית 'מתחברים' של תהלוכות ל"ג בעומר  לסיפור המלא
אמש בכפ
צילום: שניאור שיף

אתמול התקיים בחצר חיידר אידיש בכפר חב"ד, ארוע היערכות והדגמה של תוכנית תהלוכות ל"ג בעומר.

האירוע שאורגן ע"י "המרכז לעזרי שליחות" של צעירי חב"ד, נשא אופי של 'תהלוכה לדוגמא' נפתח בדברים לזכרו של מנהל אגף הסניפים בצא"ח הרב נחום הכהן ע"ה שהובא למנוחות שעה קלה קודם לכן בירושלים, והיה זה שהגה בזמנו את הסיסמה 'יחד כל ילדי ישראל', סיסמה שהופיעה בכל כרזה ושלט מסביב.

לאחר 'תהלוכת דמה של 'ילדי החיידר', התיישבו הילדים לצד מאות שלוחים ומנחי תהלוכות לצפות בהדגמה של מופע 'האוצר במערה' שעומדת במרכז תוכנית 'מתחברים' של תהלוכות ל"ג בעומר.

לאחר דברי הסבר מפי הבמאי מר רני מגר, עלה לבימה זבולון מושיאשווילי, כשזכה לתשואות רמות מהילדים המכירים אותו מתוכנית הוידאו 'הפנסאים' והמוכר להם בשם 'מושיקו'. זבולון העביר את התוכנית בצורה משעשעת ומרתקת כשהוא מעביר את המסר המרכזי של התוכנית של אהבת ישראל והחיבור שלנו כעם, דבר שמתבטא בשרשרת צמידי הלבבות שהורכבה בסופה של התוכנית.

בסיום התרשמו השלוחים בצורה יוצאת דופן מהתוכנית שהטיבה להעביר את המסרים החשובים ביותר של ל"ג בעומר בדרך מקצועיות ומרשימה.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.