מערכת COL | יום י"א אייר ה׳תשע״ד 11.05.2014

הרב בורשטיין ל-COL: הרופאים אמרו לרה"ע שמדובר בנס גדול

ראש העיר של חרקוב גנאדי (משה) קרנס שנורה בגבו לפני כשבועיים וחצי, הועבר בשבוע שעבר לשיקום בבית-הרפואה 'אלישע' בחיפה. "דיברתי עם הרופאים שנמצאים סביבו והם אומרים לו שמדובר בנס גדול, במילימטר מפגיעה באחד העורקים שיכלו להרוג אותו ח"ו", אומר ל-COL הרב שאול בורשטיין ראש העיר היהודי של חרקוב דיווחים קודמים: ● ראש-העיר היהודי של חרקוב נורה; השליח קורא להתפללהרב מוסקוביץ: "ראש-העיר נורה בידי צלף; אנחנו לא עוזבים"ר"ע חרקוב שנורה הוטס לישראל; השליח: "האזרחים מודאגים"מצבו של ראש עיריית חרקוב היהודי משתפר: שיחה עם השליח בחרקוב
הרב בורשטיין ל-COL: הרופאים אמרו לרה
בלעדי: הרב בורשטיין מבקר את ראש-העיר
חיים ברון

ראש העיר של חרקוב באוקראינה גנאדי (משה) קרנס שנורה בגבו לפני כשבועיים וחצי, הועבר במהלך השבוע לשיקום בבית-הרפואה 'אלישע' בחיפה. ראש-העיר התעורר מהתרדמת שלו ביום שישי בשבוע שעבר.

"מצבו של גנאדי עדין קשה, לאחר ששני כדורים חדרו אל תוך גופו ופגעו לו בעמוד השדרה", מספר ל-COL הרב שאול בורשטיין, האיש שמסייע לגנאדי מאז הועבר לבית-הרפואה רמב"ם בחיפה.

בורשטיין הוא בין האנשים היחידים שמורשים להיכנס ולבקר את גנאדי בימים אלו. "אנחנו מלווים ודואגים לו בכל שעות היממה, גם לאוכל כשר".

הרב בורשטיין מספר: "העזרה שלנו זוהי עזרה רוחנית, אנחנו נכנסים אליו מספר פעמיים ביום ואומרים תהילים להחלמתו. עד יום שישי האחרון הוא היה בהרדמה מלאה, ועכשיו שהוא התעורר אנחנו דואגים לו למזון כשר. פגשתי אותו אמש ושוחחנו. ראש-העיר לי בהתרגשות: 'אני יהודי ואני אוהב את עם ישראל'. רואים במוחש איך מהות היהודית שלו יהודי מתגלה ברגעים קשים שכאלו".

לסיום אומר לנו בורשטיין, "דיברתי עם המומחים והרופאים שנמצאים סביבו והם אומרים לו שמדובר בנס גדול, במילימטר מפגיעה באחד העורקים שיכלו להרוג אותו ח"ו".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.