מערכת COL | יום ט' אייר ה׳תשע״ד 09.05.2014

מדור הצרכנות השבועי ● החום מעיק? יש פתרונות

מרכז התקשורת החב"די - COL, מגיש גם השבוע מדור צרכנות אינפורמטיבי לתועלת הגולשים במסגרתו יובאו מבצעים, הנחות ומידע צרכני ממגוון בתי עסק ומותגים במגזר החרדי והחב"די ● והשבוע: איך לעבור את הקיץ בקלות? מתוספי תזונה ועד מכשירי חשמל  מדור צרכנות
מדור הצרכנות השבועי ● החום מעיק? יש פתרונות


א געזונטע זומר

עומס החום והימים הארוכים של הקיץ מביאים עימם גם מצבי לחץ וחוסר שקט. על מנת להכניס שלווה גם בתקופה זו, מציעה לכם 'מקסי הלט' להיעזר ב- 'רילקס טו דה מקס', תוסף תזונה ייחודי שהוכח כמסייע בהפגת לחץ, עצבנות או חרדה.

'רילקס טו דה מקס' - הינו תוסף תזונה העשוי מחומרים טבעיים, שאיננו תרופה: הוא מסייע בהפחתת לחץ, מקדם רוגע, מקל על תחושת עצבנות ומקל על נדודי שינה. המוצר לא משרה תחושת נמנום או עייפות ולא יוצר ירידה באנרגיה, אלא מעניק לגוף ויטמינים הידועים בסגולתם כמשרים רוגע ומפיגים מתחים.


אחרי החגים כבר כאן – וזה הזמן לחזור לשגרה וגם לגזרה. לצד הדיאטות הרבות שמסתובבות בשוק, יש את הדרכים הטבעיות. חברת סופהרב, המובילה בתחום תוספי התזונה בארץ ובעולם ממשיכה להרחיב את סל מוצרי המהדרין וממליצה לכם על מוצר חדש יחסית על המדפים: סיבי קונג'אק בכשרות בד"ץ העדה החרדית. נטילה של סיבים אלו מסייעת למצבי עצירות ושלשולים (בתלות עם כמות המים שצורכים), לניקוי מערכת העיכול ולהקלה על תהליך העיכול באופן כללי.



‏חטיפים ומבצעים 

בעקבות ההצלחה המסחררת ל'ביסלי אקסטרים', ממשיכה אסם להרחיב את המגוון ומוסיפה טעמים חדשים, וחזקים: ביסלי אקסטרים ברביקיו חמוץ חריף, ביסלי אקסטרים בצל אקסטרא ספייסי, ביסלי אקסטרים פיצה אקסטרא צ'יז.

הטעמים החדשים יתווספו לטעם ביסלי אקסטרים גריל מעושן שנשאר כקבוע על המדף. ביסלי אקסטרים הוא גדול יותר, קראנצ'י יותר ובטעמים נועזים ומתובלים יותר. כל אלה יחד יוצרים חוויית טעם מושלמת ונועזת יותר מתמיד. ביסלי אקסטרים מציעה חווית תיבול עוצמתית המעוררת את חושי הטעם.



איזה כייף זה להיות ילד עם ציטוס! גם בקיץ צ'יטוס אפוי החטיף האהוב על כל הילדים ממשיך להפתיע בגדול . בהמשך לפעילות של ציט'וס במגזר החרדי ותחת הקונספט של "איזה כיף להיות ילד", צ'יטוס ממשיך עם המבצעים המהנים.

גם הקיץ הכיף ממשיך עם מבצע חדש ושווה במיוחד: והפעם, "אוספים, מוצאים וזוכים! הילדים (וגם המבוגרים) מוזמנים לאסוף 20 אריזות ממגוון מוצרי צ'יטוס עלית המשתתפים במבצע ונכנסים להגרלה הגדולה!
במה זוכים?
פרס ראשון - 30 משחקי פליימוביל
פרס שני 30 זוגות אופניים
פרס שלישי 40 חוברות קומיקס


קינוחים קיציים

מסעדת רודריגז הירושלמית, עורכת שינויים מרעננים לכבוד הקיץ. השף אילן עשור השיק שורה של מנות שבועיות מתחלפות. בנוסף השיקו במסעדה תפריט יינות חדש, וכן החליפו במסעדה את הקינוחים. בין הקינוחים החדשים ניתן למצוא פאי לימון, פאי פירות, קוקולידה וורול גלידה. המסעדה בכשרות מהודרת של הרב מחפוד.


מרעננים את הבית

עמינח מציעה לכם את הפתרון לאירוח מושלם: מגוון ספות וכורסאות מעוצבות, הנפתחות למיטה. בחיי היום יום הן ישמשו אתכם ככורסאות מפנקות או כספות נוחות - בסלון, בחדר העבודה או במשרד, ובמשיכה קלה הספה או הכורסה הופכת למיטה נוחה לאורחים. לבחירתכם ספות נפתחות במבחר דגמים ועיצובים, בדי ריפוד, כריות, מנגנוני פתיחה שונים ופתרונות אחסון כארגז מצעים. עמינח מציעה מגוון גדול של ספות נפתחות לשתיים ולשלוש מיטות, הנמכרים כעת במחירים מיוחדים לכבוד הקיץ


תדריאן גרופ מציגה פתרונות קירור וצינון לקיץ 2014, המוצרים החדשים בעלי מכנה משותף – מוצרים ירוקים חסכוניים בחשמל. תדיראן שמה דגש מיוחד על מוצרי ברי קיימא, שאינם זוללים אנרגיה וידידותיים בתפעולם לסביבה ולכן משיקה לראשונה דגמי מאווררים מתקדמים בעלי מנוע שטוח ופעולה שקטה במיוחד, מערכת אוורור חדשנית 360° ומצנן חסכוני במיוחד הצורך פחות אנרגיה מנורה חשמלית – כל הפריטים החדשים בעלי שלטה מלאה על ידי שלט רחוק חכם, לנוחות מרבית, מבלי לזוז מהספה.




הקיץ חוזר, ומיקסר סאוטר מזמין אתכם לחזור לאפיה ובגדול!!! ותסמכו עליו עם העוצמה השקטה שלו והקערה הענקית בה הוא מתהדר, מיקסר סאוטר מבטיח ומקיים!
עם המיקסר הענק מבית 'סאוטר', בעל ההספק העוצמתי של 1500W, ובעל הקערה הגדולה במיוחד - בנפח 6.7 המתאימה אפילו להפרשת חלה, ליטר תוכלו לחזור לשגרת אפיה במלא העוצמה - בצק לחלות, לעוגות לעוגיות ולמה לא, מתערבלים בקלות במיקסר סאוטר, ומעניק לכם תוצאות שאי אפשר לעמוד בפניהן.




הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.