מערכת COL | יום ד' אייר ה׳תשע״ד 04.05.2014

הערכות שיא בירושלים: ל"ג תהלוכות בתנופה רבה

צעירי אגודת חב"ד משלימים את ההכנות האחרונות לתהלוכה הגדולה והמרכזית ירושלים שתיערך בכיכר השבת בהשתתפות אלפי ילדים ● באסיפה של מנהלי בתי חב"ד בירושלים שנערכה בעיריית ירושלים, הוצגה תכנית שיא של קיום ל"ג תהלוכות רבות היקף בכל שכונות העיר, והשלוחים התבשרו מפי חבר מועצצ העיר הרב יעקב הלפרין על תקציב מיוחד לתהלוכות ל"ג בעומר  לסיפור המלא
הערכות שיא בירושלים: ל
צילום: COL

באסיפה רבת משתתפים של כל מנהלי בתי חב"ד בירושלים, שזומנה על ידי חבר מועצת העירייה נציג חב"ד הרב יעקב הלפרין, הוצגה תכנית שיא של קיום ל"ג תהלוכות רבות היקף בכל שכונות העיר.

הרב הלפרין היה למנהלי חב"ד איש בשורה על הגדלה משמעותית של תקציב  שהצליח להשיג מהעירייה עבור התהלוכות, בשורה שהביאה עמה תנופה חדשה ומרנינה לקראת התהלוכות.

במהלך האסיפה העביר הרב הלפרין סקירה על הפעילות וההצלחות של החודשים האחרונים שאחרי הבחירות למרות המחשבה שתוצאות הבחירות יקטינו את ההצלחה מהקדנציה הקודמת. בתדרוך המפורט לקראת התהלוכות כל אחד מהשלוחים שיתף את הרב הלפרין בקשיים שבהם נתקלים במסדרונות העיריה ומחוצה לה באישור האירועים ור' יעקב הבטיח לסייע ככל יכולתו להקל על הבירוקרטיה.

בהמשכה סקר את המהלכים המתקדמים, במסגרת שליחותו בעירייה, למען הגדלת והרחבת הפעילות של בתי חב"ד ומוסדות חב"ד בעיר, שצוברת תנופה רבה.

כמו"כ העלה על נס את ההצלחה הגדולה של  עשרות סדרי פסח שהתקיימו השנה ע"י מנהלי בתי חב"ד  שזכו גם במפעל חשוב זה לסיוע תקציבי של העירייה. בראשית דבריו הודה הרב הלפרין למזכירו ועוזרו הרב יוסי לוקצקי על מסירותו הרבה הראויה לכל שבח.

הישיבה נפתחה ב"דבר מלכות" – ע"י יו"ר צעירי אגודת חב"ד בירושלים הרב נפתלי הכהן רוט. שהביא נקודות משיחות הרבי על המסרים המיוחדים בפרשת השבוע הקשורים לתהלוכות ל"ג בעומר "להזהיר גדולים על הקטנים" , והיה לפה לכל המשתתפים בהבעת תודה והוקרה להרב יעקב הלפרין על עזרתו הרבה והמסורה להצלחת הפעילות של כל הסניפים בכל התחומים במהלך כל השנה.

המשתתפים הרבים באסיפה יצאו מחוזקים ומלאי מרץ למלא את השליחות בחיות ובשמחה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.