מערכת COL | יום ד' אייר ה׳תשע״ד 04.05.2014

בישיבה בנחלת הר חב"ד: חלוקת תעודות ופרסים

ביום חמישי אור לב' אייר התקיים בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש (בית הר"מ) בנחלת הר חב"ד מעמד חלוקת תעודות ופרסים לתלמידי התמימים משתתפי מבצע 'לעבן מיט'ן רבי'ן'- מבצע הכנה ליום הבהיר י"א בניסן. בשילוב סיום זמן חורף בלימוד תורת הרבי במסגרת תוכנית 'טועמיה' – לימוד ליל שישי עם תלמידי כיתות ח' מהתלמוד תורה בשכונה  לסיפור המלא
בישיבה בנחלת הר חב
ביום חמישי אור לב' אייר התקיים בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש (בית הר"מ) בנחלת הר חב"ד מעמד חלוקת תעודות ופרסים לתלמידי התמימים משתתפי מבצע 'לעבן מיט'ן רבי'ן'- מבצע הכנה ליום הבהיר י"א בניסן. בשילוב סיום זמן חורף בלימוד תורת הרבי במסגרת תוכנית 'טועמיה' – לימוד ליל שישי עם תלמידי כיתות ח' מהתלמוד תורה בשכונה.

במהלך המבצע למדו ונבחנו התמימים על אלפי (!) שיחות קודש מתוך חוברות מיוחדות שיצאו לאור ע"י התלמידים השלוחים בישיבה. המבצע נחלק לג' מסלולי לימוד. מסלול א'- לימוד ובחינה על ס"ד שיחות קודש. מסלול ב'- לימוד ובחינה על ל"ב שיחות קודש. מסלול ג'- לימוד שיחת קודש שבועית. כאמור זאת בנוסף ללימוד מאות רבות של שיחות קודש שנלמדו במסגרת תוכנית 'טועמיה'- סדר לימוד מיוחד עם תלמידי כיתות ח'.

את הכינוס הנחה בטוב טעם נציג התלמידים השלוחים הת' נחום אליהו שי' הכהן שהזמין את הת' מנחם מענדל שי' מישולבין ששב מחצרות קודשינו, לפתוח את הכינוס באמירת שיחת קודש. כעת הוזמן לשאת דברים ראש הישיבה הרב שלום דובער הכהן שליט"א שקישר מענייני היום לחיי התמימים -  'לכתחילה אריבער בחיי התמים'. בתום משאו של ראש הישיבה הוזמן נציג ההורים הרב יחזקאל שי' עידה ששיבח את הנהלת הישיבה והתלמידים השלוחים על היוזמה הברוכה בעידוד וחיזוק הלימוד בתורת הרבי .

שיאו של המעמד היה בעת חלוקת תעודות הצטיינות למצטייני המבצע ע"י רבני ומשפיעי הישיבה  ואורחים נכבדים. בתום חלוקת התעודות נערכה הגרלת ענק על עשרות ספרי קודש מתורת הרבי ביניהם 2 סטים של ליקוטי שיחות.

לתמימים משתתפי המעמד חולקה תשורה מיוחדת קובץ 'יגיעה בתורה' - קובץ חידושי תורה פרי עטם של תלמידי התמימים.

המעמד נחתם בהכרזה על הוספה מיוחדת בלימוד תורת הרבי בזמן קיץ הבעל"ט, בדמות מבצעים מיוחדים שיתפרסו במשך כל זמן הקיץ בישיבה.

לאחר הכינוס התיישבו תלמידי התמימים להתוועדויות כיתתיות עם משפיעי השיעורים לרגל ב' אייר 'תפארת שבתפארת' יום הולדת כ"ק אדמו"ר המהר"ש נ"ע.  
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.