מערכת COL | יום ג' אייר ה׳תשע״ד 03.05.2014

בעיצומה של השבת: ישראלי התמוטט ונפטר בבית-חב"ד נפאל

דרמה בנפאל: במהלך תפילת שחרית בשבת בבוקר מיד לאחר קריאת שמע ישראל, התמוטט בבית חב״ד בקטמנדו צעיר ישראלי בן 28 תושב לוד בית-חב"ד נפאל
בעיצומה של השבת: ישראלי התמוטט ונפטר בבית-חב
אפי מיכאלשווילי ז"ל
דרמה בנפאל: במהלך תפילת שחרית בשבת בבוקר מיד לאחר קריאת שמע ישראל, התמוטט בבית חב״ד בקטמנדו צעיר ישראלי בן 28 תושב לוד, כך דווח באתר רוטר.

על-פי הדיווח, השליח הרב חזקי ליפשיץ ואורחים נוספים החלו מיד בפעולות החייאה והמשיכו תוך כדי פינוי לבית-רפואה שם נקבע מותו. במהלך השבת נערכו משמרות סביב הגופה. משפחתו עודכנה בדבר האירוע וכעת בית חב״ד מטפל בהעברת גופתו לישראל כמה שיותר מהר.

ישראלי נוסף חולץ

האירוע אירע בדיוק כששב הרב בשבת בבוקר מחילוץ אחר שטיפל עוד מיום שישי. הרב ליפשיץ קיבל טלפון ביום שישי ע״י ישראלי כי הוא נפגע בראשו באיזה טרק ואינו יודע לומר היכן.

הרב ליפשיץ יצר קשר עם סוכני נסיעות והבטיח הרבה כסף למי שימצא אותו וילחץ אותו החוצה. נעשה ניסיון לשלוח מסוק למקום אבל לא היה אפשרי בשל מזג האוויר. בשבת בבוקר הישראלי אותר כשהוא במצב טוב ופונה לבית-הרפואה.

"סוף-שבוע קשה"

משיחה שקיים כתב רוטר עם הרב ליפשיץ הוא אמר כי "עברנו בבית חב"ד סוף-שבוע קשה עם המון פעילות גופניות במטרה לדאוג לשני הישראלים. לצערינו לאחד הצלנו את החיים בזמן ולאחר לצערינו לא הצלחנו. בסיוע אברימי פיקרסקי המסייע בבית חב״ד דאגנו שהיה כל העת עם הנפטר אנשים. שנשמע בשורות טובות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.