מערכת COL | יום כ"ט ניסן ה׳תשע״ד 29.04.2014

שני מושבים בכינוס: היערכות לל"ג בעומר, וחיזוק גאולה ומשיח

כ-300 שלוחים, מנהלי בתי חב"ד ברחבי הארץ, התכנסו אתמול (שני) לכינוס מיוחד באולמי בית רבקה בכפר חב"ד, שעמד בסימן הוראת הרבי: "עשו ככל אשר ביכולתכם". בכינוס התקיימו שני מושבים, שיוחדו להיערכות לתהלוכות ל"ג בעומר ולהתחזקות בנושאי גאולה ומשיח ● השלוחים צפו בווידאו מפאראד ל"ג בעומר משנת תשד"מ אצל הרבי, שבו הרבי דיבר על ההשפעה שיש לתהלוכה גם על הורי הילדים ועל מחנכיהם  לסיפור המלא
שני מושבים בכינוס: היערכות לל
צילום: שניאור שיף

כ-300 שלוחים, מנהלי בתי חב"ד ברחבי הארץ, התכנסו אתמול (יום ב) לכינוס מיוחד באולמי בית רבקה בכפר חב"ד, שעמד בסימן הוראת הרבי: "עשו ככל אשר ביכולתכם". בכינוס התקיימו שני מושבים, שיוחדו להיערכות לתהלוכות ל"ג בעומר ולהתחזקות בנושאי גאולה ומשיח.

את הכינוס פתח מנהל אגף הסניפים בצאגו"ח הרב נפתלי ליפסקר, בדברים על חשיבות הנושאים העומדים על הפרק ועל הצורך לפעול בהם בכל המרץ והעוצמה.

בהמשך צפו השלוחים בווידאו מפאראד ל"ג בעומר משנת תשד"מ אצל הרבי, שבו הרבי דיבר על ההשפעה שיש לתהלוכה גם על הורי הילדים ועל מחנכיהם – דבר שיש לו משמעות אקטואלית בשנה זו, שבה מתקיימים לימודים בל"ג בעומר.

יו"ר צאגו"ח ואגו"ח, הרב יוסף יצחק אהרונוב, הביא מההוראות המיוחדות שנתקבלו מהרבי לצאגו"ח בקשר תהלוכות ל"ג בעומר וקרא שלא לסטות מהן. "חובה עלינו לפעול בשני האתגרים במקביל: להביא מספרים גדולים של ילדים לתהלוכות, וכל זה מתוך 'רעש דקדושה'" – אמר הרב אהרונוב.

השליח בדימונה, הרב ישראל גליס, פירט את תכנית תהלוכות ל"ג בעומר בעירו, המשותפת לכל בתי הספר בעיר, וקרא לנצל את המומנטום להגדיל את מספר הילדים המשתתפים בתהלוכות באמצעות שיתוף פעולה עם מוסדות החינוך בעיר.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.