מערכת COL | יום כ"ט ניסן ה׳תשע״ד 29.04.2014

אולמרט מבקש רק שנה וחצי בכלא: "העונש הציבורי כבד"

בבית המשפט המחוזי בתל אביב התחדש הבוקר הדיון בשלב הטיעונים לעונש במשפט הולילנד וראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט צפוי לשאת דברים בפני בית המשפט, אחרי שאתמול ויתר על האפשרות להציג עדי אופי מטעמו ● בפרקליטות דרשו לגזור על אולמרט לפחות שש שנות מאסר, בגין שני האישומים בקבלת שוחד בהם הורשע. פרקליטו, עו"ד אלי זהר, ביקש מבית המשפט להשית על מרשו עונש מאסר בן 18 חודשים  לסיפור המלא
אולמרט מבקש רק שנה וחצי בכלא:
אהוד אולמרט (צילום: לע"מ)
גלובס

בבית המשפט המחוזי בתל אביב התחדש הבוקר הדיון בשלב הטיעונים לעונש במשפט הולילנד וראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט צפוי לשאת דברים בפני בית המשפט, אחרי שאתמול ויתר על האפשרות להציג עדי אופי מטעמו.

בפרקליטות דרשו לגזור על אולמרט לפחות שש שנות מאסר, בגין שני האישומים בקבלת שוחד בהם הורשע. פרקליטו, עו"ד אלי זהר, ביקש מבית המשפט להשית על מרשו עונש מאסר בן 18 חודשים.

"העונש שאולמרט כבר קיבל על ידי עמידתו הציבורית בתקשורת למיניה היה חריף ביותר ובלתי נסבל לפי כל אמת מידה חברתית בארץ ובעולם כולו", אמר סניגורו עו"ד אלי זהר. לדבריו, הדבר גרם לפגיעה ממשית בהליך המשפטי: "הפגיעה הזו צריכה להילקח בחשבון כשדנים בעונשו של אולמרט".
 
זהר ציין כי אולמרט הואשם בארבע עבירות של קבלת שוחד והורשע "רק" בשתיים. "אנו מכבדים את החלטת השופט, גם אם לא מסכימים איתה", אמר. "אנחנו בדעה שהתביעה דרשה דרישות שאינן מידתיות לגבי עונשו של אולמרט. נסיבות המקרה מושכות את אולמרט אל הרף התחתון של הענישה ואנחנו מבקשים מבית המשפט לחרוג מהמתחם של הענישה באופן שעניינו של אולמרט צריך להיות נדון על פי נסיבותיו המיוחדות".
  
במהלך דבריו טען הפרקליט כי סכום השוחד שבו הורשע מרשו, בסך של יותר מ-500 אלף שקלים, "אינו כה משמעותי ואינו חזות הכול". הדבר עורר את זעמו של השופט דוד רוזן, שהטיח בזהר: "על מה אתה מדבר? זה סכום עתק. זה סכום נכבד מאוד ומתחיל לטפס מעלה מעלה מבחינת חומרת העבירה. זה לא 20 אלף שקל ולא 50 אלף שקל. אני מתקשה לקבל את הטיעון שלך".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.