מערכת COL | יום כ"ה ניסן ה׳תשע״ד 25.04.2014

מיכלא דמהימנותא ל'צאצאים'

בלמעלה מ-30 נקודות ישוב, זכו בערב חג הפסח עשרות משפחות של צאצאי אדמו"ר הזקן לביקור של נציגי איגוד הצאצאים. בביקור קיבלו המשפחות ערכה של מצה שמורה, ושמעו על דמותו של אדמו"ר הזקן ועל מורשתו. עם סיום המבצע נערכים ב'איגוד הצאצאים' לפעילות המשך, כמו גם להשלמת ביקורי בית למשפחות אליהם לא הספיקו להגיע במסגרת מבצע מצה  מבצע מצה של איגוד הצאצאים
מיכלא דמהימנותא ל'צאצאים'

ב'איגוד הצאצאים' מסכמים את 'מבצע מצה' שנערך לקראת חג הפסח בקורת רוח מרובה, הן מבחינת מגוון המשפחות שהמבצע הקיף, והן מבחינת הפריסה הארצית, למעלה מ- 30 נקודות ישוב ברחבי הארץ. יצוין שמבצע זה המתקיים מידי שנה מתרחב בהתמדה ומנוצל להיכרות אישית ולהידוק הקשר עם משפחות בית הרב.

ראשי האיגוד מציינים את התלהבות המשפחות, במיוחד אלו שזו להם הפעם הראשונה, בשולי המבצע - אומר הרב יצחק מאיר הלפרין - 'סיפורים קטנים' רבים, שכל אחד מהם הוא סיפור גדול לעצמו, ביקורים אלו מעבר לזיכוי ב'מצה שמורה', גורמים לכך שבהתכנסות המשפחתית בליל הסדר הקשר המשפחתי והשייכות ל'בית הרב' הופך לנושא מרכזי, מעורר התעניינות ומביא לשרשרת של התעוררות בקרב הדור הצעיר.

במנשר מהודר שצורף לערכה נקראים הצאצאים (בין השאר) לנצל את ימי החג: להתבוננות ב'שרשרת הדורות' המחברת אותנו לסיפור יציאת מצרים, ביניהם כחוליה בוהקת ניצבת דמותו הפלאית של הסבא הגדול רבנו שניאור זלמן מליאדי – יוצר חסידות חב"ד.

עם סיום המבצע נערכים ב'איגוד' לפעילות המשך, כמו גם להשלמת ביקורי בית למשפחות אליהם לא הספיקו להגיע במסגרת מבצע זה.
ראשי האיגוד מציינים את הרב צבי חיים גלבשטיין שליט"א העומד בראש המאפיה המהודרת 'משמרת המצות' שבהשגחתו של הגרמי"ל לנדא שליט"א רב אב"ד בני ברק שזה שנים נוטל חלק נכבד במבצע ייחודי זה.









הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.