מערכת COL | יום כ"ב ניסן ה׳תשע״ד 22.04.2014

הרב אשכנזי מצטרף לקריאה לצבא לעזוב את הישיבה ביצהר

רבנים נוספים מצטרפים למחאה על השתלטות הצבא על בית המדרש של ישיבת עוד יוסף חי. בין החותמים הבולטים שנוספו לעצומה מאז פרסומה: הרב מרדכי-שמואל אשכנזי, רבו של כפר חב"ד וחבר בית-דין רבני חב"ד הישיבה ביצהר
הרב אשכנזי מצטרף לקריאה לצבא לעזוב את הישיבה ביצהר
(באדיבות 'הקול היהודי')
רבנים נוספים מצטרפים למחאה על השתלטות הצבא על בית המדרש של ישיבת עוד יוסף חי. בין החותמים הבולטים שנוספו לעצומה מאז פרסומה: הרב מרדכי-שמואל אשכנזי, רבו של כפר חב"ד וחבר בית-דין רבני חב"ד.

בעקבות הריסת הבתים ביישוב יצהר בשבועיים האחרונים וההשתלטות חסרת התקדים של צה"ל ומשמר הגבול על מבנה הישיבה ביצהר והפיכתו למחנה צבאי, יצאו עשרות רבנים במכתב מחאה חריף המוחה על סגירת בית המדרש, בהם גם הרב מאיר מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים'.

בין-היתר כתבו הרבנים: "אנו מוחים על סגירת בית המדרש של ישיבת "עוד יוסף חי" והפיכתו למחנה צבאי. לפי תורת ישראל, הפגיעה בקדושת בית-הכנסת ובית-המדרש מהווה איסור חמור, ואנו דורשים מראשי המדינה לתקן את העוול באופן מיידי ולהחזיר את בית המדרש לבעליו".

ברמז בולט לפיגוע שהתרחש שעות ספורות לפני ליל הסדר בו נרצח נצ"מ ברוך מזרחי הי"ד, שיגרו הרבנים קריאה לראשי מערכת הביטחון "להפנות את כל המאמצים למלחמה תקיפה באויב האמיתי, ולא חלילה להרס בתי חלוצים בארץ ישראל וסגירת ישיבות".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.