מערכת COL | יום ט"ז ניסן ה׳תשע״ד 16.04.2014

עכו: הברכה והריקוד בלשכת הרב אוירכמן

כמידי חג בחג ולקראת י"א ניסן יום הולדתו של הרבי הגיע ראש העיר מר שמעון לנקרי ללשכתו של השליח בעכו הרב נתן יצחק אוירכמן על מנת להתברך לקראת חג הפסח * ראש העיר הודה לקב"ה ולרבי על הניסים והנפלאות שקרו לו בדיוק לפני שנה מיד ולאחר ביקורו בשנה שעברה
עכו: הברכה והריקוד בלשכת הרב אוירכמן
כמידי חג בחג ולקראת י"א ניסן יום הולדתו של הרבי הגיע ראש העיר מר שמעון לנקרי ללשכתו של המרא דאתרא של קהילת קודש חב"ד עכו הרב נתן יצחק אוירכמן על מנת להתברך לקראת חג הפסח הבעל"ט וכן לערוך אסיפת עבודה כנהוג יחד עם הרב יוסף מקמל סמנכ"ל המוסדות והרב אברהם הרוש מנהל מוסדות חינוך חב"ד בעכו.

באסיפה נדונו האפשרויות להמשך עבודה משותפת של עיריית עכו וחב"ד למען העיר עכו ותושביה, בפגישה השתתף אמרכל מינהל החינוך ויו"ר ועד עובדי עיריית עכו.
לאחר קבלת החלטות טובות לרגל י"א ניסן יום הולדתו של כ"ק אדמו"ר הרבי מליובאוויטש נשיא דורנו פרצו כל הנוכחים בריקוד סוחף, ראש העיר לא חסך במילים ותישבחות לשלוחי הרבי בעיר העובדים זה כ-40 שנה בעיר לשם לתהילה ולתפארת.

ראש העיר הודה לקב"ה ולרבי מליובאוויטש על הניסים והנפלאות שקרו לו בדיוק לפני שנה מיד ולאחר ביקורו בשנה שעברה בלשכתו של המרא דאתרא הרב נתן יצחק אוירכמן. ראש העיר הכריז ואמר שהוא רואה ביום י"א בניסן יום הצלתו מניסיון ההתנקשות בחייו כיום הולדתו השני.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.