מערכת COL | יום ט"ו ניסן ה׳תשע״ד 15.04.2014

בעקבות הכתבה: הספר אזל, הודפסה מהדורה חדשה

בעקבות ההדים הרבים שעוררה הכתבה של הרב מאיר אליטוב בשבועון "כפר חב"ד מלפני שבועיים, בה כתב רשמי פגישתו עם ראש-ישיבת פונביז' הגאון הרב דב פוברסקי שליט"א, אזל מהחנויות הספר - "משנתו של הרבי מליובאוויטש" ● במאמץ עילאי של הרגע האחרון יצאה בערב פסח ממכבש הדפוס המהדורה השלישית והמהודרת של הספר בצירוף 22 עמודים של מראי מקומות מכל התורה כולה ● בכתבה המלאה: קובץ מראי מקומות - להורדה  משנתו של הרבי מליובאוויטש
בעקבות הכתבה: הספר אזל, הודפסה מהדורה חדשה
שער 'כפר חב"ד' לצד הספר 'משנתו של הרבי מליובאוויטש'
בעקבות ההדים הרבים שעוררה הכתבה של הרב מאיר אליטוב בשבועון "כפר חב"ד מלפני שבועיים, בה כתב רשמי פגישתו עם ראש-ישיבת פונביז' הגאון הרב דב פוברסקי שליט"א, אזל מהחנויות הספר - "משנתו של הרבי מליובאוויטש".

במאמץ עילאי של הרגע האחרון ובזכות השתדלותו המיוחדת של דפוס חי"ש בראשות ר' שניאור רייכמן יצאה בערב פסח ממכבש הדפוס המהדורה השלישית והמהודרת של הספר בצירוף 22 עמודים של מראי מקומות מכל התורה כולה.

המפתחות יאפשרו לכל הלומדים להגיע אל העניין המיוחד אותו הם מחפשים מתוך השיחות שבספר בקלות ובמהירות. בש"ס, ברמב"ם, ברש"י שעל התורה, בחסידות, וכן בהגדה של פסח.

באדיבות הרב אליטוב, אנו מגישים לגולשים את קובץ מראי המקומות - לטובת אלו שכבר קנו את הספר.

ביום חמישי הקרוב, חול המועד פסח, יתארח הרב אליטוב בכינוס התורה בכפר חב"ד ('נחום יצחק' בשיכונים) ושם תתקיים גם המכירה של המהדורה החדשה.

בכינוס המדובר ימסור הרב מאיר אליטוב שיעור מרתק המסביר שש עשרה סוגיות במסכת בבא קמא שלטענתו מתבארות להפליא על פי היסוד המונח בהדרן שאמר הרבי על מסכת זו (בלקו"ש חלק יט' שיחה ג' לפרשת עקב).

הרב אליטוב אומר ל-COL שצריך להאמין בתמימות בדברי הרבי שאמר וחזר ואמר "הכל הולך אחר החתום" כדי להבין שכל ההדרנים של הרבי "קדש קדשים!", ומוסיף: "יבוא הקהל, ישמע וישפוט..."

להורדת הקובץ - לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.