מערכת COL | יום ט"ו ניסן ה׳תשע״ד 15.04.2014

יהודי נרצח בידי מחבלים בהר חברון בדרכו לליל הסדר

בערב חג רצחו מחבלים יהודי כבן 40 בפיגוע ירי מתוכנן היטב בהר חברון. כוחות הצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. ראש הממשלה, בנימין נתניהו התייחס לפיגוע בהר חברון ואמר כי "הרצח הנפשע הזה של אדם שנסע עם משפחתו לארוחת חג החירות הוא תוצאה של ההסתה, לה אחראית הרשות הפלסטינית"  פיגוע בהר חברון
יהודי נרצח בידי מחבלים בהר חברון בדרכו לליל הסדר
(צילום אילוסטרציה: מנדי הכטמן, COL)
בערב חג רצחו מחבלים יהודי כבן 40 בפיגוע ירי מתוכנן היטב בהר חברון. כוחות הצלה שהגיעו למקום בתוך דקות ספורות נאלצו לקבוע את מותו.

אישתו בת ה-28, שישבה לצידו בתוך הרכב, נפצעה באורח בינוני ומצבה מוגדר כעת יציב. ברכב השני נפצע ילד בן 9 באורח קל מרסיסים - הוא נותח במהלך הלילה והיום שוחרר לביתו, אך צפוי לחזור בערב לבית-הרפואה להמשך השגחה.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו התייחס לפיגוע בהר חברון ואמר כי "הרצח הנפשע הזה של אדם שנסע עם משפחתו לארוחת חג החירות הוא תוצאה של ההסתה, לה אחראית הרשות הפלסטינית".
לדבריו, הרשות ממשיכה לשדר ללא הפסקה בכלי התקשורת הרשמיים שלה תכנים המסיתים נגד קיומה של מדינת ישראל. "אמש ההסתה הזאת תורגמה לרצח של אב שנסע עם משפחתו לחגוג את ליל הסדר", אמר נתניהו, "ההסתה של הרשות הפלסטינית נמשכת בכך שעד לרגע זה היא לא מצאה לנכון לגנות את המעשה המתועב והנפשע הזה".

שר הביטחון, משה בוגי יעלון, אמר כי בשעות מאז הפיגוע ממשיכים כוחות צה"ל, משמר הגבול ושירות הביטחון הכללי במצוד אחר המחבל ושולחיו של המפגע, אם היו כאלו. "לא ננוח ולא נשקוט עד אשר נשים את ידנו על מי שתיכנן וביצע את הפיגוע הזה", אמר יעלון.

"לא נסבול פיגועים כלפי אזרחים ישראלים, ונפעל בנחישות חסרת פשרות כלפי מי שמעורב בתכנון או ביצוע פיגועים. אני שולח את תנחומיי למשפחתו של הקצין ומאחל החלמה מלאה לפצועים".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.