מערכת COL | יום י"ג ניסן ה׳תשע״ד 13.04.2014

מדור הצרכנות השבועי ● פסח כשר ורגוע

מרכז התקשורת החב"די - COL, מגיש גם השבוע מדור צרכנות אינפורמטיבי לתועלת הגולשים, במסגרתו יובאו מבצעים, הנחות ומידע צרכני ממגוון בתי עסק ומותגים מובילים במגזר החרדי והחב"די ● והשבוע: משלב הגעלת כלים ועד לשלב האפיקומן  מדור צרכנות
מדור הצרכנות השבועי ● פסח כשר ורגוע

גם בפסח שותים מי עדן

רבים בחב"ד מקפידים שלא להשתמש במי ברז במהלך הפסח. עבורם ועבור המעוניינים במים מינרליים טבעיים, טעימים וכשרים למהדרין בסעודות החג, ובטיולי חול המועד, כדאי לשים לב שכשרות הבד"צ על המים המינרליים של מי עדן, תופיע השנה על התווית כמו במהלך כל השנה ולצד זה תתווסף הזרקת דיו על הבקבוק עצמו עם הכיתוב כשר לפסח.



מוצרים חדשים כשרים למהדרין בשטראוס

את רוב הקניות לפסח, כבר בוודאי עשיתם, מה שנשאר לקנות זה את המוצרים הטריים והבסיסיים. מחלבת שטראוס משווקת כמידי שנה שלל מוצרים כשרים לפסח למהדרין בכשרות בד"צ הרב רובין. השנה יתווספו לרשימת המוצרים הכשרים לפסח, מוצרי חלב חדשים כמו מילקי וניל ועוד שזכו לכשרות מהדרין גם לפסח.



קפה נמס: לרגעים של מנוחה

חלב יש? נשאר לקנות רק קפה ולהירגע מהלחץ. קפה נמס עלית בכשרות מהדרין לפסח של בד"צ העדה החרדית, יעניק לכם את רגעי המנוחה עם קפה נמס מעודן, בדיוק כמו שאתם אוהבים במהלך השנה.



מתנת אפיקומן חינוכית

שלל מתנות ומשחקים משווקים לילדים שלכם לכבוד פסח. ברשת ספרי אור החיים מציעים לכולם להגיע לסניפים עם כרטיספר של אור החיים וליהנות מהטבות ייחודיות ומקנייה מהירה ללא שריפת זמן. 'כרטיספר' של אור החיים היא המתנה המתאימה ביותר כאפיקומן לילד הן בהיבט החינוכי והן מבחינה זו שאנו כהורים נותנים לילד לבחור לעצמו את המתנה שלו.



תרומה לקהילה מפזגז

המסורת הברוכה של 'פזגז' ממשיכה גם השנה: ציבור שומר התורה והמצוות, ייהנה לקראת הפסח הקרב מיוזמתה הייחודית והמבורכת של "פזגז"- הגעלת כלים שתתבצע ללא תשלום בחוצות הערים החרדיות. הפעילות תתקיים בתיאום עם בתי הכנסת ומוסדות הקהילה שיפורטו במודעות, במטרה להקל על הציבור בהוצאות החג, ולתת שירות בטוח ואיכותי לציבור המהדרין. חפשו את הנקודות בבני ברק!


ארבע כוסות במידה

ריח הבישולים כבר באוויר, ליל הסדר תכף נכנס ב'קינגסטון', חנות כלי הכסף של כפר-חב"ד 'קינגסטון', מציעים למכירה מבחר כוסות בגדלים ובנפחים שונים, מכסף טהור וכסף משולב. הכוסות מותאמות לשיעורים הנהוגים בחב"ד. לדוגמא: גביע מכסף טהור בנפח 120 מ"ל במחיר מיוחד של 285 ₪ בלבד. גביע מכסף טהור בנפח 105 מ"ל 178 ₪ בלבד, גביע מכסף טהור בנפח 90 מ"ל 172 ₪ בלבד וגביע מכסף משולב בנפח 90 מ"ל ב-80 ₪ בלבד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.