מערכת COL | יום י"א ניסן ה׳תשע״ד 11.04.2014

י"א ניסן: משלחת חב"ד אצל האדמו"ר מויזניץ

משלחת חב"דית ביקרה במעונו של האדמו"ר מויזניץ שליט"א בבני ברק. הביקור שנערך לכבוד יום הבהיר י"א ניסן ולקראת חג הפסח ● בראש המשלחת עמד המשפיע הרב שניאור זלמן גופין שמזה שנים ארוכות משמיע שיעורי חסידות בעיר, נציגי ועד כפר חב"ד המשפיע הרב מנחם מענדל גורביץ והרב ראובן פעווזנער, וכן השלוחים המקומיים, מנהל צא"ח בעיר הרב מנחם מענדל קסטל ומנהל 'היכל מנחם' הרב שמואל אנגלסמן לסיפור המלא
י

משלחת חב"דית ביקרה ביום רביעי, במעונו של האדמו"ר מויזניץ שליט"א בבני ברק. הביקור שנערך לכבוד יום הבהיר י"א ניסן ולקראת חג הפסח, התקיים מיד בתום ה'טיש' שנערך לציון היארצייט של זקינו בעל ה'אמרי חיים' מויזניץ זצ"ל בהשתתפות אלפי חסידים. 

בראש המשלחת עמד המשפיע הרב שניאור זלמן גופין שמזה שנים ארוכות משמיע שיעורי חסידות בעיר, נציגי ועד כפר חב"ד המשפיע הרב מנחם מענדל גורביץ והרב ראובן פעווזנער. וכן השלוחים המקומיים, מנהל צא"ח בעיר הרב מנחם מענדל קסטל ומנהל 'היכל מנחם' הרב שמואל אנגלסמן.

בפתיחת הפגישה, ציין האדמו"ר כי בשבוע שעבר דיבר ב'טיש' לפני חסידיו על דמותו של כ"ק אדמו"ר הרש"ב נ"ע בקשר עם יום ההילולא שלו ביום ב' ניסן. "סיפרתי על אדמו"ר הרש"ב שייסד את ישיבת 'תומכי תמימים' והביט על כל תלמיד ותלמיד בעינא פקיחא. אחד הבחורים שפניו היו מגושמות, התבקש לנהל את כל העבודות הקשות והמפרכות של ההכנות לחג הפסח, ולאחר מכן העיד האדמו"ר מייסד הישיבה כי ניכר שפניו התעדנו והזדככו מרוב העמל והיגיעה ומזיעה של מצוה". האדמו"ר התעניין על הנהגותיו והידוריו הרבים של אדמו"ר הרש"ב בחג הפסח.

חברי המשלחת העניקו לאדמו"ר מויזניץ את ההגדות החב"דיות החדשות שהופיעו לאחרונה: ספר "אוצרות ההגדה" של מכון 'אור החסידות' עם ביאוריו ושיחותיו של הרבי, וכן את ההגדה של הרבי מפוענחת ומבוארת ע"י מכון 'היכל מנחם'.

בקשר עם יום הבהיר י"א ניסן, יום הולדתו של הרבי, סיפר האדמו"ר על ביקוריו ופגישותיו הרבות אצל הרבי במרוצת השנים. "בשנת תשד"מ כאשר נפגשתי עם הרבי, לאחר שיצאו כל המלווים, נשארתי לבדי עם הרבי, ובמשך שעה ארוכה שוחח עמי בעניני הכלל. אין לתאר ואין לשער עד כמה עניני כלל ישראל נגעו ללבו בכל עת ובכל שעה. בכל הביקורים אצל הרבי, התפעלתי מהפשטות והצניעות הגדולה של הרבי בכל הליכותיו, לצד גדלותו כי רבה".

בסיום הפגישה, מסר האדמו"ר את ברכתו לכל משתתפי האירוע המרכזי של התוועדות י"א ניסן בכפר חב"ד, ובירך שזכותו של הרבי תגן על כל עם ישראל ויזכו לחג פסח כשר ושמח.    

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.