מערכת COL | יום י' ניסן ה׳תשע״ד 10.04.2014

בעיריית ת"א הושק מיזם חדש לכבוד הרבי

בכירי עיריית תל-אביב–יפו השתתפו בהשקת המיזם החדש לכבוד יום-הולדתו של הרבי: "עושים טוב בתל-אביב". באירוע מיוחד באולם האירועים של לשכת ראש-העיר ת"א, לציון י"א ניסן, התכנסו למעלה מארבעים וחמש שלוחי הרבי בתל-אביב יחד עם חברי מועצת העיר ובכיריה ואישי-ציבור בולטים בעיר, כדי להצדיע לפעילות חב"ד בעולם ובתל-אביב, ולפתוח שלב חדש וסוחף בפעילות חב"ד בעיר לסיפור המלא
בעיריית ת

בכירי עיריית תל-אביב–יפו השתתפו בהשקת המיזם החדש לכבוד יום-הולדתו של הרבי: "עושים טוב בתל-אביב". באירוע מיוחד באולם האירועים של לשכת ראש-העיר ת"א, לציון י"א ניסן, התכנסו למעלה מארבעים וחמש שלוחי הרבי בתל-אביב יחד עם חברי מועצת העיר ובכיריה ואישי-ציבור בולטים בעיר, כדי להצדיע לפעילות חב"ד בעולם ובתל-אביב, ולפתוח שלב חדש וסוחף בפעילות חב"ד בעיר.

המיזם החדש קורא לכל תושב בעיר לבחור לפחות מצוה אחת מתוך 'עשרת המבצעים' שייסד הרבי. העלון המיוחד שכותרתו "עושים טוב בתל-אביב" הגיע לידיו של כל תושב ממאות אלפי התושבים בעיר. כל אחד מהם נקרא לדווח למרכז חב"ד על המצוה שבחר שתוקדש כ'מתנה' לרבי מליובאוויטש ליום הולדתו, כהכרת-הטוב על פועלו העצום למען כל יהודי בעולם.

יו"ר מועצת העיר ת"א, מר נתן וולך, שהתכבד בהסרת הלוט וחשיפת המיזם החדש, הדגיש בנאומו כי למרות היכרותו לאורך עשרות שנים עם חב"ד, הוא עדיין מתרגש בכל פעם מחדש מפעילותם ודאגתם לכל יהודי בכל מקום, "אין אח ורע לפעילות כזו של בתי חב"ד בארץ ובעולם, במסירות כזו ובהיקף כזה ", אמר וולך. יחד עימו השיקו את המיזם, בין השאר, ראש העיר וחברי מועצת העיר מר משה טיומקין, מר גל שרעבי, מר דן להט, מר יהודה המאירי, ותנ"צ חיים קרימקה ממשטרת ישראל.

ראש העיר תל-אביב, מר רון חולדאי, הביע אף הוא את הערכתו לשלוחי חב"ד שלדבריו "כבשו את עירו", והצהיר כי גם הוא אישית יקיים ב"סדר" הקרוב את מצות "והגדת לבנך" – אחת מעשרת המצוות במיזם, שהיא חינוך יהודי לילדים. מר חולדאי אמר בחיוך, כי הוא מצפה משלוחי חב"ד בעירו להגדיל את עשרות חנוכיות הענק שהם מדליקים בימי החנוכה מידי שנה בעיר, כסמל להגדלת והרחבת פעילותם הברוכה.

במהלך האירוע, אמרו המשתתפים את הפרק החדש של הרבי קי"ג בתהילים יחד עם השליח והמשפיע בת"א הרב שלום בער בוטמן שהמיזם שהושק הוקדש לעילוי נשמת בנו, השליח בנהריה רב-פעלים הרה"ח הרב ישראל ברוך בוטמן ע"ה, תושב העיר בנערותו.

אחריו, נשא דברי ברכה מר יונתן ברגר הנספח הפוליטי של שגרירות ארה"ב בישראל שסיפר על קשריו עם שלוחים ברחבי העולם ועל ההשפעה האישית שהכירות זו גרמה לו.

הרב יוסף גרליצקי, שליחו הראשי של הרבי ורב קהילת חב"ד תל-אביב -יפו, שיזם את הפרוייקט החדש, אמר באירוע כי אין לו ספק שבתוך זמן קצר ייראה שינוי אמיתי לטובה באוירה ברחובות העיר ובאופייה הכללי. "אנו מאמינים כי "מעט אור דוחה הרבה חושך", וכדברי הרמב"ם, שהרבי מליובאוויטש נהג לחזור ולצטט – "עשה מצוה אחת, הכריע את העולם כולו לזכות". כאשר כל-כך הרבה מתושבי העיר מתחילים כל אחד לפחות במצוה אחת, זה משנה את העיר כולה. בקרוב נשמע חדשות אחרות לגמרי בתקשורת על ת"א, במקום על החלטות ואירועים הנוגדים את האחדות ואת השבת, נשמע חדשות חיוביות של מעשים טובים ואהבת ישראל".

הרב יצחק ביר מנהל אגף הפעילות סיפר כי המידע על המיזם הועבר לכלל השלוחים בארה"ק וכתוצאה מכך הגיעו תגובות רבות משלוחים שהחלו גם הם להגביר את הפצת "עשרת המבצעים" בעירם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.