מערכת COL | יום ט' ניסן ה׳תשע״ד 09.04.2014

בשבוע הבא: הגרלה הנדירה של יד לאחים על ספר התורה (פ)

בני משפחות רבים, שמשתוקקים זה זמן רב להנציח את זכר יקיריהם בספר תורה מהודר, מתארגנים במשותף להגדיל את סיכוייהם לזכות ● במקביל, נרשמו התארגנויות של קהילות ובתי כנסת שבהם התגייס הקהל כולו למבצע, על מנת לזכות ולהכניס ספר תורה ● ספר התורה שיוגרל ביום ראשון, י"ג בניסן, יהפך לרשותו הבלעדית של הזוכה בו  לסיפור המלא
בשבוע הבא: הגרלה הנדירה של יד לאחים על ספר התורה (פ)

התעניינות שיא בהגרלה הנדירה שעליה הכריז ארגון הפעילים יד לאחים על ספר תורה מהודר. את המוקד שפתח יד לאחים להרשמה להגרלה מציפים כל העת המוני פניות של יהודים מכל רחבי הארץ המבקשים לזכות בקיומה של המצווה הנדירה.

במסגרת הזכייה הגדולה והחשובה בספר תורה, יזכה העולה בגורל גם במימון העלות של מודעות רחוב המבשרות על הכנסת ספר התורה, ואפילו במימון התהלוכה לבית הכנסת של הזוכה המאושר.

ממוקד יד לאחים נמסר על פניות מרגשות ביותר שנרשמו בימים האחרונים. כך, למשל, היו אלו בני משפחות רבים שבקרבם בוערת השתוקקות זה זמן רב להנציח את זכר יקיריהם בספר תורה מהודר. הללו התארגנו במשותף, כשהם מגייסים לשם כך את כל בני המשפחה המורחבת. כולם התקשרו להירשם להגרלה במוקד יד לאחים, במטרה להגדיל את סיכוייהם בזכייה הגדולה.

במקביל, נרשמו התארגנויות מעוררות השתאות של קהילות ובתי כנסת שבהם הכריזו הגבאים על מבצע שבו נקרא כל הקהל להשתתף בהגרלה על מנת להעניק לבית הכנסת ספר תורה שיוכנס אליו ברוב פאר והדר. מהמוקד הטלפוני  נמסר כי ההרשמה להגרלה תיסגר ביום ראשון הקרוב י"ג ניסן בשעה 5:00 אחה"צ בדיוק, וכי עקב הלחץ הצפוי מתבקש להקדים רצוי להקדים ולהתקשר מוקדם ככל האפשר.

להשתתפות בהגרלה חייגו ליד לאחים 1-800-620-640

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.