מערכת COL | יום ט' ניסן ה׳תשע״ד 09.04.2014

רוצים שהילד שלכם יוכל לומר חידוש בליל הסדר? כנסו

ב'תלמוד תורה בני מנחם' בחולון הוציאו חוברת מיוחדת של "ביאורים וחידושים בהגדה של פסח" - לעבודה עצמית של הילדים, כך שכל ילד יוכל לומר בליל הסדר 'חידוש' אמיתי עליו הוא עמל בכוחות עצמו בימים הקודמים לסדר. להורדה  דבר תורה בליל הסדר
רוצים שהילד שלכם יוכל לומר חידוש בליל הסדר? כנסו
(באדיבות ערוץ יהדותון)
לקראת חג הפסח הוציאו לאור ב'תלמוד תורה בני מנחם' בחולון, חוברת מיוחדת של "ביאורים וחידושים בהגדה של פסח" - לעבודה עצמית של הילדים, כך שכל ילד יוכל לומר בליל הסדר 'חידוש' אמיתי עליו הוא עמל ויגע בכוחות עצמו בימים הקודמים לסדר.
החוברת כוללת שאלות מפורסמות בהגדה, ובחוברת נפרדת באות התשובות, מכל גדולי ישראל, תשובות ערכיות וחינוכיות החשובות לגידול הילדים בדרך ישראל סבא.

הילד לומד (בעזרת מבוגר) את החוברת עם הביאורים, ומעתיק משם, בשפתו הוא אל חוברת ההגדה - אתה יסב לסדר וממנה ישמיע רעיונות וחידושים.

מיזם נפלא וחינוכי זה, מצטרף לשורה ארוכה של מיזמים חינוכיים בתלמוד התורה שתחת מוסדות חינוך חב"ד בחולון ותחת הנהלתו של הרב דוד גוראריה.

"רובם המוחלט של הילדים המתחנכים במוסדות החינוך שלנו" - אומר הרב גוראריה - "לא באים מבתים חב"דיים, וב"ה שאנו עומדים באתגר הגדול, לספק את המענה החינוכי, הלמדני והחסידי הטוב ביותר גם עבור בני תורה שאינם משתייכים לאנ"ש, על ידי עשייתו הברוכה של מנהל תלמוד התורה הרב יהושע שמעוני, חוברת זו היא דוגמה לכך".

החוברת נערכה ע"י הרב שמואל רסקין. שליח בשיכון ותיקים ונוה רמז בחולון. והיא מוגשת כאן, באדיבות מוסדות חב"ד חולון, כשירות לגולשים.

להורדה - חלק ראשון

להורדה - חלק שני
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.