מערכת COL | יום ח' ניסן ה׳תשע״ד 08.04.2014

הרב הלפרין מגיש את הספר שרבים ציפו לו: 'מעשה ברבי'

מה שעושה את י"א ניסן השנה שונה מכל השנים, זה הספר המיוחד 'מעשה ברבי' שבו למעלה משלוש-מאות סיפורים ייחודיים וקטעים נדירים של 'יחידויות' ● הספר מוגש לפי סדר ההגדה, ובאמצעות הסיפורים שנבחרו בקפידא, נפרסת הנהגתו הקדושה של הרבי בצורה מרתקת ואיכותית ● "השילוב של סיפורי המופת עם קטעי היחידויות הנדירים", אומר עורך הספר הרב אהרן-דב הלפרין, "מביאים לכך שלא מדובר ב'עוד ספר סיפורים', אלא במסכת שלמה ומרתקת של השקפת הרבי והדרך הקדושה של הנהגתו"  מעשה ברבי
הרב הלפרין מגיש את הספר שרבים ציפו לו: 'מעשה ברבי'
מעשה ברבי
מה שעושה את י"א ניסן השנה שונה מכל השנים, זה הספר המיוחד 'מעשה ברבי' שבו למעלה משלוש-מאות סיפורים יחודיים וקטעים נדירים של 'יחידויות' אצל הרבי.

הספר מוגש לפי סדר ההגדה, ובאמצעות הסיפורים היחודיים שנבחרו בקפידא, נפרסת הנהגתו הקדושה של הרבי בצורה מרתקת ואיכותית. מעבר להיותו 'ספר חובה' בכל בית חב"די – כהגדרת אחד הרבנים – מדובר במהפכה של ממש בהפצת אורו של הרבי בכל החוגים והמגזרים.

עורך הספר, הרב אהרן דב הלפרין, שהשקיע הרבה זמן ומחשבה בעריכת הספר, התבטא כי יש הרבה יותר מסתם משמעות סמלית לעובדה שהספר יצא לאור לקראת השנה שבה מתחילים את פרק התהלים הנפתח ב"הללו את עבדי ה'".

"השילוב של סיפורי המופת עם קטעי היחידויות הנדירים", אומר הרב הלפרין, "מביאים לכך שלא מדובר ב'עוד ספר סיפורים', אלא במסכת שלמה ומרתקת של השקפת הרבי והדרך הקדושה של הנהגתו".

מי שילווה את הסדר השנה בספר 'מעשה ברבי' – מובטח לו ולמשפחתו חווית-סדר שטרם טעם בחייו...
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.