מערכת COL | יום ח' ניסן ה׳תשע״ד 08.04.2014

650 תלמידי ישי"ק קיבלו כובע וחליפה. ומה עם תלמידי הישי"ג?

חג הפסח מתקרב: תלמידי הישיבות תות"ל הקטנות קיבלו כובע, חליפה ונעליים חדשים ויוקרתיים, בפרוייקט עתיר עלויות של 'ועד תלמידי התמימים העולמי' ● ומה עתידם של תלמידי הישיבות הגדולות? ● כל הפרטים, בפנים  כובע וחליפה חדשים
650 תלמידי ישי
הנגידים לאקשין, מינסקי והרשקופ על רקע אירוע של 'ועד תלמידי התמימים'
חג הפסח מתקרב, ההוצאות הכבדות מתרבות, וגם הילדים נזקקים למערכת ביגוד חדשה לקראת החג. לא קל להתמודד עם התקציב הפיננסי שדורשים ימי החג הקרב ובא, והורים רבים נאלצים שלא לקנות לבניהם כובע, חליפה או נעליים חדשים לחג הפסח.

'ועד תלמידי התמימים' הרים את הכפפה ובחסותם של אנשי החסד הדואגים לאורך כל השנה לרווחת תלמידי התמימים - בעלי הצדקה הנפלאים ר' שניאור מינסקי, ר' אברהם לאקשין ור' יעקי הרשקופ, העניק ה'ועד' לכל תלמידי הישיבות הקטנות בישראל סט של כובע, חליפה, וזוג  נעליים - מן הדגמים המשובחים והאיכותיים ביותר.

החלוקה מתבצעת בסיועו הרב של ר' שלום לבנהרץ שלולי עזרתו, ודאגתו שהכל יצא על הצד הטוב ביותר, פרוייקט כביר זה לא יכול היה לצאת לפועל .

כאן המקום להבהיר, שהצורך לדאוג לרווחתם של תלמידי ישיבות תות"ל התעורר לאחר שבשנים קודמות, תרם הנגיד החסידי היקר, בעל הצדקה והחסד, ר' שלום בער דריזין, סטים של כובע וחליפה לתלמידי ישיבות תות"ל.

לאחר מאמצים ויזע מרובים, הצליח ה'ועד' להשיג, באדיבות כמה חסידים אשר נדבם לבם, סכום כסף נכבד, המכסה חלק מההוצאות של סטי הביגוד לתלמידי הישיבות הקטנות, כשלצערנו, תלמידי הישיבות הגדולות נותרים בינתיים ללא מקור מימון להוצאות הביגוד החדש לפסח.

בימים אלו, הגיעו מאות תלמידי הישיבות הקטנות לרשת היוקרתית 'המקום הנכון' ובחרו לעצמם מתוך המבחר הגדול כובע וחליפה, כשאת הנעליים מקבלים הם  מרשת 'פנדה' בבעלות האחים כהן מאשדוד.

ומה עם תלמידי הישיבות הגדולות? בימים אלו נעשים מאמצים מרובים להשגת מימון שיאפשר גם להם את קבלת הביגוד החדש, ותקוות חסידי חב"ד כולם היא שהדבר יתאפשר על הצד ביותר, וכל תלמידי ישיבות תות"ל יהנו מסט של כובע חליפה ונעליים חדשים לחג.

הרב שמוליק רייניץ, מהנהלת ה'ועד', שעומד מאחורי הפרוייקט עתיר העלויות פונה בבקשה לקהל אנ"ש: "אנו עושים מאמצים כבירים כדי שכל בחור חב"די יהנה מביגוד חדש לחג, העלויות עצומות. מי שביכולתו לתרום, אף אם סכום סמלי, מסייע לנו לסייע לתלמידי התמימים, ויבורך בכל מילי דמיטב".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.