מערכת COL | יום ז' ניסן ה׳תשע״ד 07.04.2014

נתניה: תלמידי תלמוד-תורה חב"ד נבחנו אצל רבני העיר

קבוצת תלמידים מכיתה ח' בתלמוד-תורה 'דברי מנחם' חב"ד-ליובאוויטש בעיר, ביקרו במהלך השבוע בבתיהם של הרבנים הגאונים: הרב יהושע רוזנברג, רבה של קריית נורדאו; הרב יחיאל בוים, מרבני קריית צאנז; והרב משה דויטש, רבו של מרכז העיר ● התלמידים שעתידים להיכנס בשנת הלימודים הבאה לעולם הישיבות, עושים בשנה זו חיל בתכנית לימודים ייעודית שעתידה להכשירם ולהתאימם לסגנון הלימוד ולהוויי בישיבות 'תומכי תמימים' של חב"ד  לסיפור המלא
נתניה: תלמידי תלמוד-תורה חב

קבוצת תלמידים מכיתה ח' בתלמוד-תורה 'דברי מנחם' חב"ד-ליובאוויטש בעיר, ביקרו במהלך השבוע בבתיהם של הרבנים הגאונים: הרב יהושע רוזנברג, רבה של קריית נורדאו; הרב יחיאל בוים, מרבני קריית צאנז; והרב משה דויטש, רבו של מרכז העיר.

התלמידים שעתידים להיכנס בשנת הלימודים הבאה לעולם הישיבות, עושים בשנה זו חיל בתכנית לימודים ייעודית שעתידה להכשירם ולהתאימם לסגנון הלימוד ולהוויי בישיבות 'תומכי תמימים' של חב"ד.

כאמור, עם סיום 'זמן החורף' ביקרו התלמידים בבתי רבנים ונבחנו בפניהם על מסכת קידושין. אל התלמידים התלווה מחנך הכיתה ורב מושב עזריאל, הרב יוסף יצחק תעיזי; מנהל בית הספר, הרב יגאל פרחן; ורב קהילת חב"ד בעיר וראש המוסדות, הרב מנחם וולפא, שבחן אף הוא את התלמידים.

הרבנים הבוחנים הביעו את התפעלותם משליטת התלמידים במסכת הנלמדת. בדבריהם עמדו על כך שהדרך הסלולה מאדמו"רי חב"ד לפיה לומדים במקביל גם "נגלה דתורה" וגם "פנימיות התורה", מובילה אכן לתוצאות מרשימות בדמותם של חניכים תלמידי-חכמים ויראי שמיים, מלאי תחושת שליחות ואהבת ישראל, שעתידם עוד לפניהם לתפארת בית ישראל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.