מערכת COL | יום ז' ניסן ה׳תשע״ד 07.04.2014

ב' ניסן: הרב גלוכובסקי התוועד בגבעת מרדכי

התוועדות מרוממת במיוחד התקיימה בגבעת מרדכי בירושלים, יחד עם המשפיע הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, סגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד, ורב קהילת חב"ד רחובות לרגל ב' בניסן ● כמאה גברים ונשים מתושבי השכונה והאזור כולו הגיעו לשמוע את דבריו של הרב גלוכובסקי בנושא "והגדת לבנך" בנושא חינוך הילדים והאווירה החסידית בבית לסיפור המלא  
ב' ניסן: הרב גלוכובסקי התוועד בגבעת מרדכי

התוועדות מרוממת במיוחד התקיימה בגבעת מרדכי בירושלים, יחד עם המשפיע הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, סגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד, ורב קהילת חב"ד רחובות  לרגל ב' בניסן, יום הסתלקות אדמו"ר הרש"ב נ"ע וקבלת נשיאות אדמו"ר הריי"צ.

כמאה גברים ונשים מתושבי השכונה והאזור כולו הגיעו לשמוע את דבריו של הרב גלוכובסקי בנושא "והגדת לבנך" בנושא חינוך הילדים והאווירה החסידית בבית.

השליח הרב יעקב סלונים פתח את ההתוועדות בדברי תודה וברכה, בעיקר ליוזם האירוע, הרב ד"ר יקיר קאפומן, גבאי בית הכנסת חב"ד, שחגג בעצמו שמחה פרטית- את יום הולדתו שחל באותו היום.

הרב גלוכובסקי ריתק את ההמונים כשדיבר בהתלהבות וחיות, על התביעה של הרבי להתמסרות להוראות הרבי ובהשקעה בחינוך הדור הצעיר על אמונה וביטחון בהשגחה פרטית. הרב גלוכובסקי אף תיבל את דבריו בסיפורים אישיים של מסירות ואהבת ישראל וראיית השגחה פרטית בכל צעד ושעל בענייני הרבי ומוסדות חב"ד בארץ ובעולם.

לאחר כמה שעות התוועדות שנמשכה עד לאחר חצות הסתיימה ההתוועדות בהחלטות טובות של הנוכחים בחיזוק ההתקשרות לרבי ולהוספה בפעילות של הפצת המעיינות בקרב התושבים והידידים שאינם שומרי מצוות לע"ע ובהתרוממות רוח שהפיחה חיות בקרב המשתתפים הרבים להצטרף לפעילות בית חב"ד לקראת חג הפסח.

הרב סלונים הודה לאחר האירוע למשפחת קאופמן היקרים על תרומתם הנדיבה והטרחה בהכנת ההתוועדות ולצוות גבאי בית הכנסת המסורים ר' מתי טוכפלד ר' בנימין אמזלג שיחיו על עזרתם בארגון ההתוועדות.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.