מערכת COL | יום ז' ניסן ה׳תשע״ד 07.04.2014

הכי קרוב ל-770 הירושלמי (פ)

חולמים על דירה בירושלים? מעוניינים לשפר את הדיור שלכם? מחתנים ילדים ומחפשים פרויקט ברמה? מעוניינים להשקיע בנדל"ן רווחי? ב'פסגת שלמה-יד שערים' הכל אפשרי. 'פסגת שלמה', הפרויקט החדש בשכונת רמת שלמה בירושלים מציע לכם הזדמנות נדירה לדירה באיכות, מחיר ומיקום ללא תחרות. ומי יהיו השכנים שלכם?  לפרטים מלאים
הכי קרוב ל-770 הירושלמי (פ)
כשרוכשים דירה, חולמים על בית. חולמים על מיקום מוצלח, שכנים טובים ובעיקר על מקום שכיף לחזור אליו בסוף היום ולהתעורר בו לעוד בוקר חדש. לדירות מוצלחות כאלה, יש מחיר והוא לא נמוך. ובירושלים בפרט, אין צורך להרחיב את הדיבור על מחירי הדירות בעיר הקודש, הם כבר מזמן את הרף הריאלי לזוגות צעירים או משפחות.

ובכלל, מצוקת הדיור והכסף הרב אשר זוגות צעירים והוריהם נאלצים לשלם עבור תשלום דמי שכירות לדירות שונות ומשונות, הפכה להיות צרת רבים כאובה ומוכרת. ובכל זאת, למרות שהדילמה נראית חסרת מוצא, ישנו פתרון פשוט ומוכח – קבוצת רכישה. התארגנות כזו של קבוצת רוכשים מאפשרת חסכון משמעותי של פערי התיווך המאפשרים למעשה לקונים לצמצם את העלויות הגבוהות של הבניה ולשלם סכום נמוך יותר וריאלי הרבה יותר.

הפרויקט של 'פסגת שלמה יד שערים' מתוכנן במיקום אטרקטיבי במיוחד, שכונת רמת שלמה בירושלים, המאפשרת לכם ליהנות מקהילה חב"דית תוססת ופעילה, סמוך ל-770 הירושלמי, בתי כנסת, מוסדות חינוך, קומפלקס גנים מפואר ועוד. והמחיר? כ-30% פחות ממחירי השוק, ובליווי של אנשי המקצוע המעולים ביותר, זו הצעה שאסור לפספס.

טוב שם טוב

רבי יוסף אזרזר ורבי חיים סמט, שני שמות מוכרים במגזר העסקי החרדי, החליטו זה מכבר להירתם למשימה. בשנים האחרונות הם עושים כל שביכולתם כדי לארגן עוד ועוד קבוצות רכישה. "זאת לא רק עבודה זאת שליחות של ממש", הם אומרים לנו. "ההפרשים בין קניית דירה מקבלן לקנייתה בקבוצת רכישה עומד על עשרות ומאות אלפי שקלים. זאת לא הנחה של אלפיים-שלושת אלפים שקלים. ממש לא. זה הבדל בלתי נתפס שרק מי שמשווה מחירים מודע לו".

כך לדוגמא, מחירה של דירה בנויה (יד שניה) ברמת שלמה עומד כיום על ממוצע של 18,200 ₪ למטר רבוע. מחיר דירה על הנייר במקום נע בין 17,000 ל-18,000 ₪ למטר רבוע ואילו המחיר בקבוצת הרכישה הקרובה של 'פסגת שלמה יד שערים' יעמוד על 11,800 ₪ למ"ר בלבד!

בקבוצות רכישה חשוב מאוד לבחון את הדברים בזהירות ולשים לב במיוחד לנסיון בשטח, תרתי משמע, של מארגני הקבוצה. הרב אזרזר והר סמט מתמחים בנדל"ן ובעלי רקורד עשיר של ייזום ניהול ובניית פרויקטים מוצלחים ביותר שהוקמו על ידם בירושלים, גבעתיים, קטמונים, ועוד. קבוצות הרכישה שלהם מופנות לרוכשים חרדים בלבד מתוך מטרה לייצר סביבה איכותית המתאימה למשפחות המגזר וצרכיהם הייחודיים.

צוות מקצוען

דירה לא קונים כל יום, ופרויקט לא בונים כל יום, חשוב ביותר לבחון את הרכב הצוות המלווה את הפרויקט. 'פסגת שלמה יד שערים' בחרו עבורכם צוות מובחר מן השורה הראשונה בכל תחום נדרש. בין שותפיו תוכלו למצוא את:
עורך הדין אהרון שמעון, בעל נסיון ארוך שנים בניהול קבוצות רכישה, וכיום מנהל מספר קבוצות כאלו, אשר מעוניינות לקבל את השירות והליווי המקצועי הטוב ביותר בתחום המשפטי. עו"ד שמעון ילווה את הרוכשים החל משלב תשלום 'דמי הרצינות' עובר דרך כל שלבי הבניה וכלה בשלב קבלת המפתח והכניסה לדירה.

אייל איצקין, אדריכל ותיק, ומנוסה הנחשב לאחד האדריכלים המוכרים והמבוקשים ביותר בארץ. האדריכל איצקין יטפל בכל תחומי התכנון והנושאים האדריכליים הקשורים לפרויקט וינסה להיענות למשאלות הלב של הרוכשים בהתאם לאפשרויות בשטח.

חברת 'וקסמן גוברין', מהחברות המובילות בישראל תדאג לניהול, ביצוע ופיקוח על כל תחומי ההנדסה וההליכים הרבים הנדרשים בבניית פרויקט. חברת 'וקסמן גוברין' רשמה לעצמה הצלחה אדירה בהקמת פרויקטים שונים הקשורים לקבוצות רכישה על הצד הטוב ביותר. החברה מומחית בקידום וזירוז תהליכים ומעסיקה למעלה מ-200 עובדים מקצועיים.

כמובן, תחום חשוב ביותר הינו הנהלת החשבונות וההתנהלות הכספית מול הבנקים, ספקים, בעלי מקצוע, עובדים ופועלים. באחריות הכבדה ישא רו"ח צבי רז, מנהל חברת 'גל א.מ.ר.ל.ד' המלווה למעלה משבע מאות(!) קבוצות רכישה שונות בכל רחבי הארץ, כולל: ירושלים, בית שמש, מודיעין, צור הדסה ועוד.

וכשאלו הם אנשי המקצוע המלווים את הפרויקט, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. ב'פסגת שלמה יד שערים' בחרו להרכיב את הצוות מאנשי המקצוע הטובים ביותר בארץ. אלו שכבר בנו עשרות דירות בין ביזמות ובין בקבוצות רכישה ויכולים לקחת אתכם בדרך הקצרה ביותר לבית החדש שלכם ברמת שלמה בירושלים.

אחריות עד קבלת המפתח

"אחת הבעיות הגדולות ביותר שקיימות בקבוצות רכישה היא העובדה שבדרך כלל אף בנק אינו לוקח על עצמו את האחריות לליווי הקונים", אומרים מנהלי החברה. "אצלנו זה לא קורה. הבנקים השונים כבר מכירים את חברתנו מזה שנים רבות וכל אחד מן הפרויקטים שאנו בונים, כולל זה הנוכחי, מלווה על ידי טובי הבנקים".

בפרויקט 'פסגת שלמה יד שערים' יוקמו בעזרת ה' דירות שלושה עד חמישה חדרים, דירות גג ופנטהאוזים. הקבוצה תלווה על ידי הרב אזרזר והרב סמט משלב ההתארגנות עובר דרך שלב הזכייה, שלב ההיתרים ובחירת קבלן, וכלה בשלב קבלת החזקה על דירה.

אגב, אם מדברים על קבלת היתרים, הן הרב אזרזר והן הרב סמט כבר מומחים בטיפול בעניינים מעין אלו ויש להם את כל הצוות המקצועי שיוכל לנהל במקצוענות ובזריזות את ההליכים הביורוקרטיים מול הרשויות כדי לסיים את הבנייה ולמסור את הדירה ללקוח מהר ככל האפשר.

לוח זמנים ותשלומים

התשלום עבור קניית הדירה בקבוצת הרכישה 'פסגת שלמה יד שערים' מתחשב בצרכן בצורה יוצאת מגדר הרגיל ומשתלם במיוחד. כך, בעת הרישום לפרויקט תתבקשו לשלם 50,000 ₪ בלבד, המוגדרים כ'דמי רצינות' בלבד. חמישים אלף השקלים יופקדו בנאמנות אצל עורך הדין ויוחזרו עד הפרוטה האחרונה (מלבד 500 ₪ שילכו לכיסוי הוצאות) במידה והאישורים לא יתקבלו בפסק הזמן המיועד. תשלום שאר הכסף מתחלק לשני שלבים: שישים יום לאחר הזכייה יש להמציא לקבוצה המארגנת 350,000 ₪ נוספים ומאה חמישים יום לאחר הזכייה להשלים את שאר התשלום עבור הדירה.

"ההרשמה לפרויקט הקרוב תיסגר בעז"ה בכ' ניסן התשע"ד (20 באפריל, למניינם)", אומרים מנהלי החברה. "מכיוון שהמכרז בעירייה מסתיים בכ"ח ניסן (ה28 באפריל למניינם) לא נוכל להאריך את זמן ההרשמה לטובת המאחרים, לכן למרות שהתקופה לחוצה בזכות החג, אנו ממליצים למעוניינים להירשם להזדרז ולעשות זאת ולצאת לחירות אמיתית".

כמה זה עולה לנו

אחרי שלמדנו להכיר את הצוות המנצח של 'פסגת שלמה יד שערים' בוודאי תרצו לדעת מהם מחירי הדירות בפרויקט, למרבה ההפתעה מנהלי החברה אינם מסתירים את המחירים, להיפך הם גאים בהם. כך למשל דירת שלושה חדרים בגודל 90 מ"ר עולה בסך הכל מיליון תשעים ושמונה אלף ₪. דירת ארבעה חדרים בגדול 120 מ"ר 1,298,000₪. דירת חמישה חדרים, בת מאה שלושים מטר מרובע, עולה סך הכל מיליון ארבע מאות שמונים ושמונה אלף ש"ח.

"כל המחירים כוללים גם מחסן, חניה ומרפסת סוכה, מה שאין בדרך כלל בקבוצות רכישה אחרות", מבקשים מנהלי החברה להדגיש.

צפי הזמן לסיום הפרויקט עומד על כשלוש עד ארבע שנים. רוכשים רבים כבר מנצלים את ההזדמנות הנדירה לדירה בירושלים, ובהם חסידי חב"ד רבים המבקשים להיות הכי קרוב ל-770 הירושלמי, הצטרפו אליהם גם אתם. לפרטים והרשמה חייגו כעת לשניאור: 052-4636958.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.