מערכת COL | יום ו' ניסן ה׳תשע״ד 06.04.2014

JLI אירח שבעה אירועי ענק בארץ הקודש ● צפו בגלריה

אחד מהקבוצות הגדולות ביותר שביקרו אי פעם בארץ הקודש, משתתפי מסע 'הארץ והרוח' של JLI – 'המכון ללימודי יהדות ע"ש ראהר', סיימו בתחילת השבוע שעבר את מסעם בארץ הקודש. במהלך המסע, ערך הארגון לא פחות משבעה אירועי ענק בערים שונות ברחבי הארץ מסע JLI 
JLI אירח שבעה אירועי ענק בארץ הקודש ● צפו בגלריה
(צילומים: מנדי הכטמן ובנצי ששון)
אחד מהקבוצות הגדולות ביותר שביקרו אי פעם בארץ הקודש, משתתפי מסע 'הארץ והרוח' של JLI – 'המכון ללימודי יהדות ע"ש ראהר', סיימו בתחילת השבוע שעבר את מסעם בארץ הקודש.

במהלך המסע, ערך הארגון לא פחות משבעה אירועי ענק בערים שונות ברחבי הארץ, של גאווה יהודית, הזדהות וסולידריות עם תושבי הארץ, חיילי צה"ל והעם היהודי בכלל. האירועים נערכו בקיבוץ עינת, בית שאן, טבריה, ירושלים, חברון, מחנה אימונים של צה"ל בדרום וכפר חב"ד.

500 המשתתפים שהגיעו מכל רחבי העולם חברו יחד למסע ייחודי במהלכו חגגו, שמעו ולמדו כשהם צוברים חוויות שיישארו חקוקים בזיכרונם לעד. בביקור בכפר חב"ד, שלמעשה היה אירוע הסיום של המסע, שמעו המשתתפים על ההיסטוריה של חב"ד בארץ הקודש וההשפעה של החסידות על תושבי ארץ ישראל.

המסע המוצלח תוכנן בקפידה ע"י ועד השלוחים, הרבנים: לוי קליין, שלום רייטשיק, מנדל מנגל, דוד פלינקשטיין, חנוך קפלן ואבי ריכלר כשעל הכל מנצח הצוות המוכשר של חברת 'ישראל מבין' בראשותם של זאב ג'יקובסון וג'יג'י ג'ונה, יחד עם צוות JLI, הרב ברוך כהן, הרב דובי רבינוביץ' והגב' שיינא מינץ.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.