מערכת COL | יום ד' ניסן ה׳תשע״ד 04.04.2014

בישיבות בין הזמנים יבחנו על הגדת הרבי המבוארת. תמונות

ב"ישיבות בין הזמנים" החב"דיות אשר החלו לפעול השבוע, החליטו לנצל את הימים שעדיין נותרו עד לחג הפסח, ביוזמה מבורכת ללימוד ועיון בהגדה החדשה, כך שתלמידי התמימים בחורי ישיבות חב"ד ירכשו בקיאות והבנה מעמיקה בביאוריו ובהערותיו של הרבי על ההגדה  ההגדה של הרבי
בישיבות בין הזמנים יבחנו על הגדת הרבי המבוארת. תמונות
(צילום: COL)

הגדת הרבי החדשה אשר יצאה לאור השבוע על ידי מכון "היכל מנחם", ההגדה ה"ערוכה ומבוארת", מעוררת הדים רבים בקרב אנ"ש והתמימים. רבים מאלו שכבר הספיקו לרכוש את ההגדה החדשה לא הפסיקו מלהביע את השתאותם מהמלאכה הכבירה שנעשתה בעריכת הגדה זו, המגישה לראשונה לציבור חסידי חב"ד את הערותיו המאלפות והמעמיקות של הרבי על ההגדה בשפה שווה לכל נפש.

ב"ישיבות בין הזמנים" החבד"יות אשר החלו לפעול השבוע, החליטו לנצל את הימים שעדיין נותרו עד לחג הפסח, ביוזמה מבורכת ללימוד ועיון בהגדה החדשה, כך שתלמידי התמימים בחורי ישיבות חב"ד ירכשו בקיאות והבנה מעמיקה בביאוריו ובהערותיו של הרבי על ההגדה. בסיום הלימוד ייבחנו הבחורים על החומר הנלמד.

בעקבות יוזמה זו נוצר שיתוף פעולה בין אחדים מישיבות בין הזמנים למכון "היכל מנחם", במסגרתו יימכרו ההגדות החדשות לבחורים הלומדים במסגרות אלו בעשרים וחמש שקל בלבד, חצי מהמחיר הרשמי של ההגדה בחנויות.

הרב יוסף יצחק הבלין, יו"ר מכון "היכל מנחם" והעורך הראשי של ההגדה אומר כי לאחר העבודה הכבירה שנעשתה במהלך שלוש השנים האחרונות בעריכת הספר, המטרה היא כעת להביא את ההגדה לכל אחד ואחד מאנ"ש והתמימים, שיתחברו אל ביאורי הרבי.

"היוזמה של בחורי הישיבות היא יוזמה נפלאה, ומוכיחה את צמאונם והשתוקקותם של התמימים להתקשר אל תורת הרבי. בעזרת ה' נמשיך במיזמים שכאלו עבור המטרה שכל אחד מאנ"ש והתמימים יחגוג בביתו את ליל הסדר עם ההגדה החדשה", אומר הרב הבלין.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.