מערכת COL | יום ד' ניסן ה׳תשע״ד 04.04.2014

מדור הצרכנות השבועי ● השלב שאחרי הנקיונות

מרכז התקשורת החב"די - COL, מגיש גם השבוע מדור צרכנות אינפורמטיבי לתועלת הגולשים, במסגרתו יובאו מבצעים, הנחות ומידע צרכני ממגוון בתי עסק ומותגים מובילים במגזר החרדי והחב"די ● והשבוע: סיימתם את הנקיונות והקניות? המדור הפעם בדיוק בשבילכם  מדור צרכנות
מדור הצרכנות השבועי ● השלב שאחרי הנקיונות

שומרים על היגיינת הפה

ככל שמתקרבים יותר לפסח, כך מסתיימות עבודות הנקיון ומתחילה עבודת הקניות לחג. אחד המקומות שצריך להמשיך לנקות גם בפסח, השיניים. גם בימי הפסח, אסור להזניח את בריאות והיגיינת הפה. חברת סנו מודיעה על מבצעים על מארזי אורביטול שיגרמו לכם לחייך. המארזים המשתתפים: משחת שיניים מנטול, משחת שיניים סודה ומארז 2 משחות ו2 מברשות.



שוקולד בד"צ לפסח

אחרי שהצטיידתם בהגנה, אתם יכולים לפרגן לעצמכם שוקולד עלית כשר לפסח בהכשר הבד"צ העדה החרדית. כך שלצד קערת אגוזים ושקדים על שולחן החג, תוכלו להציע לילדים מגוון רחב של שוקולדים בטעמים עשירים; שוקולד פרה חלב, שוקולד לבן, שוקולד חלב עם עדשים לבנים, שוקולד חלב עם אגוזים, שוקולד חלב עם שבבי קוקוס, שוקולד פרה מריר ומארז משפחתי של חטיפי מיני מקופלת.


חסה ללא חומרי הדברה 

בקרב אנ"ש, רבים נוהגים שלא לאכול מוצרים תעשייתיים (כולל שוקולד) בפסח. המקפידים בוודאי ישמחו לשמוע, שתחת הכותרת 'הטעם הנקי של הטבע', משווקת חסלט חסה בכשרות הכי גבוהה שיש, תוך הקפדה על חסה נקיה, ללא תולעים ומופקחת מחומרי הדברה. נו, לא פלא שהעליות במכירת החסה עומדת מידי שנה על 500%.



חג שמח חו"ל

הגעתם לשלב שאפילו החסה למרור כבר מוכנה? זה הזמן להרים טלפון ולאחל חג שמח ליקירכם בארץ ובעולם. בזק בינלאומי, חברת השיחות הבינלאומיות המובילה, נערכת לחג הפסח ומזמינה את כלל הלקוחות המחייגים 014 לחו"ל ליהנות מ- 140 דקות שיחה חינם בחיוג 014 ליעדים נייחים נבחרים בחו"ל.

לקוחות אשר מעוניינים לברך את קרוביהם וליהנות מההטבה, מוזמנים להירשם ללא התחייבות, במוקד בזק בינלאומי בטלפון 5014*. ניתן להירשם עד ה- 30.04.14 ולממש את ההטבה עד חודש מיום הרישום.



החוויה של ליל הסדר

השלב הבא, לקחת ספר טוב ולהתכונן עם פירושי הרבי על ההגדה של פסח. בדיוק בשביל זה, הוציא מכון אור החסידות את 'אוצרות ההגדה'. מדובר בספר תורני חשוב, הכולל אוצרות רבים של ביאורי הרבי על קטעי ההגדה, מעובדים ומוגשים בשפה תורנית עשירה השווה לכל. הספר פונה לכל סוגי הקהלים ויש בו מענה הן לאוהבי חידושי הסוגיות ודרך הפלפול והן למבקשי הביאורים הפנימיים של תורת החסידות.

בספר פזורים עשרות 'פנינים' קצרים ותשובות לעשרות שאלות המתעוררות בשעת קריאת ההגדה, הכול בסגנון המיוחד של חוברות 'לקראת שבת' המפורסמות, שקנו להן מעריצים רבים בשדה התורני.


"והגדת" גם לפעוטות

בין ההגדות היוצאות לאור, גם הילדים לא נשארים מקופחים. 'ההגדה הראשונה שלי' מסדרת 'שלבים' נוצרה במיוחד עבור הפעוטות שלנו, ומכילה בדיוק את מה שהם צריכים. 32 עמודי צבע מדהימים עוקבים אחר מהלך ליל הסדר וסיפור יציאת מצרים. כל דף כולל מלל קצר ותמציתי המתאים למי שכבר מסוגל לקרוא מעט, ומאפשרים גם לפעוט להרגיש שותף מלא במתרחש סביב השולחן. ההגדה מצוירת מנקודת מבטו של ילד, ומעניקה לו חוויה אישית, ממש כאילו הוא עצמו עבד עבודת פרך, כאילו הוא ראה את עשר המכות מתרחשות, וכאילו הוא עצמו יצא ממצרים וחצה את הים.



דרך צלחה

ומשהו חשוב וכדאי לדעת לחול המועד: אלבר מקיימת ימי מכירת רכב מליסינג ומהשכרה, ומציעה הצעות משתלמות ואטרקטיביות, עם תכניות מימון כדאיות – רק בימי חול המועד פסח. המבצע מעניק 40% אחוזי הנחה או לחלופין עסקת טרייד אין במחיר מחירון, והוא כולל מגוון רחב של רכבים פרטיים, מיני וואנים ומסחריים של כל מותגי הרכב העומדים למכירה בכל סניפי המכירה של אלבר ברחבי הארץ. במרכזי אלבר, מוצעים למכירה כלי רכב מיד ראשונה מליסינג ומהשכרה. כלי הרכב הנמכרים, הינם מצי הרכב המטופח והמטופל של אלבר. היסטוריית הרכב ידועה ומתועדת, המכוניות נמסרות ללקוח אחרי בדיקה והשקעה מרובה בהשבחת הרכב ועם אחריות לשנה.





הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.