מערכת COL | יום ג' ניסן ה׳תשע״ד 03.04.2014

גם לכם מגיע: מתכון שווה לעוגיות פסח ● מתכון מסביב לעולם

פתחתי את מנוע החיפוש המכובד, הלא הוא דוקטור 'גוגל', על מנת להתחקות אחר האירוע הגדול שבתי חב''ד בכל נקודה על הכדור הזה, רוקחים כבר עונה שלמה. כתבתי ברוב חגיגיות: ''מדריך למטייל - ליל הסדר" ● \מר גוגל לא נשאר חייב והעמיד אינספור תוצאות המפלחות את היבשות והאיים לאורך ורוחב המפה המוכרת... ● כותבת המדור על התכונה לקראת הפסח ומתכון פסחי ומיוחד מאת הגב' רחל בולטון  מתכון לעוגיות פסח
גם לכם מגיע: מתכון שווה לעוגיות פסח ● מתכון מסביב לעולם
מאת שלומית

ערב פסח עכשיו, זה ברור. גם אם נתעלם משיגיונותיו של מזג האוויר המבשר את האביב בכל תנודה ומשב שלו, נוכל לשמוע מכל פינה דפיקות של ספרים לאוורור שנתי, פרסומות על מבצעים 'בלעדיים' לפסח ונשים שכבר מתחילות להחליף מתכונים פסחיים ונטולי תבלון.

אז כהרגלי, צלצלתי מתחילת השבוע לשליחות שונות בארץ ובעולם בניסיון לקבל תשובה חיובית לשאלת המילניום: "יש לך כמה דקות לראיון עבור מדור השליחות של COL?" והן, בנימוס אצילי ואדיבות ראויה להערצה ענו לי אחת לאחת, אם כי בניסוח שונה את המשפט הבא: "בכל השנה - בשמחה וברצון רב, בערב פסח?! בלתי אפשרי". בשלב הזה, עוד לא אמרתי נואש וגם שלחתי פה ושם דואר אלקטרוני ומסרים ניידיים, אך אפס כי אף אחת אינה יכולה להתפנות, אפילו לא לכמה דקות.

פתחתי את מנוע החיפוש המכובד, הלא הוא דוקטור 'גוגל', על מנת להתחקות אחר האירוע הגדול שבתי חב''ד בכל נקודה על הכדור הזה, רוקחים כבר עונה שלמה.

כתבתי ברוב חגיגיות: ''מדריך למטייל - ליל הסדר". ובכן, מר גוגל לא נשאר חייב והעמיד לי אינספור תוצאות המפלחות את היבשות והאיים לאורך ורוחב המפה המוכרת. אוסטרליה, תאילנד, ברצלונה, אמסטרדם, פראג, הונגריה, צרפת, גיאורגיה, נאפל, מוסקווה, מונגוליה, הודו... וכהנה וכהנה מכל הבא לי(ע)ד.

בכל לינק שגוגל פלט, נראתה הזמנה רבתי הכוללת תאריך ושעות, פירוט על ארוחת הסדר והזמנה לקבלת ארוחות כשרות משך כל ימי החג. אין ספק שמדובר בפרויקט עצום, מרגש ומפעים בכל קנה מידה.

אז החלטתי ברוב התגייסות מדורית שכזו, להעניק מתכון לעוגיות פסח מוצלחות ומשובחות, על טהרת ההידורים החב''דים. עוגיות שניתן להכין מבעוד מועד, בכמויות ענק ולהקפיא עד לאירוח התורן הבא, לאורך כל ימי החג.

צלצלתי לגברת רחל בולטון, שנוסף על היותה מרצה בחסד ואישיות מעוררת השראה, היא גם אחת השפיות הכי מוצלחות שפגשתי ואף זכיתי לטעום מהמעדנים, מאפים והתבשילים שהיא יוצרת בלהטוטי מטבח מרשימים ועל פי מתכונים מקוריים שלה.
והרי לכן המתכון לעוגיות פסח:

החומרים:
● 500 גרם אגוזי מלך טחונים
● 2 ביצים
● חצי כוס סוכר
● כוס אבקת סוכר
● 2 כפות לימון סחוט

אופן ההכנה:
את האגוזים, הביצים, הסוכר והלימון מערבבים יחד עד לקבלת עיסה אחידה.
מהעיסה יוצרים כדורים, טובלים כל אחד מהם באבקת הסוכר ואופים עד 20 דקות על חום של 175 מעלות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.