מערכת COL | יום ב' ניסן ה׳תשע״ד 02.04.2014

סגן השר אופיר אקוניס: "הגעתי להגיד תודה בשם העם"

"כל כך כיף להגיע לכאן, זו חוויה אדירה של גוף ונפש", כך אומר סגן השר אופיר אקוניס שביקר אתמול בכפר חב"ד כאורח אגודת חסידי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב. "בזמן שמשרד החוץ סגר את שערי נציגויותיו ברחבי העולם אני באופן אישי הייתי מעורב בימים אלה במקרים דחופים של הצלה, אפילו אני כנציג ממשלת ישראל לא יכלתי לקבל את שירותי המדינה ונעזרתי ברוחב לב על ידי שליחי חב"ד, לכן לכאן לומר תודה בשם כל עם ישראל"  לסיפור המלא, גלריה
סגן השר אופיר אקוניס:
צילום: מאיר אלפסי

"כל כך כיף להגיע לכאן, זו חוויה אדירה של גוף ונפש" כך אומר סגן השר אופיר אקוניס שביקר אתמול בכפר חב"ד כאורח אגודת חסידי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב.

"
בזמן שמשרד החוץ סגר את שערי נציגויותיו ברחבי העולם אני באופן אישי הייתי מעורב בימים אלה במקרים דחופים של הצלה, אפילו אני כנציג ממשלת ישראל לא יכלתי לקבל את שירותי המדינה ונעזרתי ברוחב לב על ידי שליחי חב"ד, לכן  לכאן לומר תודה בשם כל עם ישראל".

ראש הממשלה נתניהו שנכח בפתח ביקורו של אקוניס, אמר לרב אהרונוב כאשר הוא מצביע על מר אקוניס "תכירו את דור ההמשך של הנהגת המדינה".

אנשי ראש הממשלה ביקשו ממר אקוניס להצטרף אליו בהמשך הביקור וכך אקוניס יחד עם אנשיו ואנשי נתניהו למדו וסיירו במאור פנים עם מנהל בית אגו"ח הרב מנחם לאטר.

בסיום הביקור אליו הצטרף גם העיתונאי מתי טוכפלד, נועד אקוניס ואנשיו עם יו"ר אגו"ח הרב אהרונוב יו"ר ועד כפר חב"ד הרב בנימין ליפשיץ ומזכ"ל אגו"ח הרב אריאל למברג.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.