מערכת COL | יום א' ניסן ה׳תשע״ד 01.04.2014

פולארד ישוחרר בחג החירות?

בתקשורת פורסם כי ארה"ב בוחנת את שחרורו פולארד ● פולארד כלוא בארה"ב באשמת ריגול, כמעט 30 שנה ● התפללו עבור יונתן בן מלכה  פולארד ישוחרר מהכלא
פולארד ישוחרר בחג החירות?

בכלי תקשורת שונים בארה"ב פורסם לאחרונה כי ארה"ב בוחנת את שחרורו של פולארד. כל זאת כדי ללחוץ על ישראל לאשר את שחרור המחבלים הרוצחים ב"פעימה הרביעית". למרות הכחשות חוזרות של דוברים בבית הלבן, יש לכך אימותים מגורמים שונים במימשל האמריקני.

מה שלא צויין הוא, שיונתן פולארד התנגד נחרצות בעבר לשיחרורו עצמו בתמורה לשיחרור רוצחים. לאחר שחרור המחבלים הרוצחים לפני מספר חודשים כתב: "ישראל היא המדינה היחידה בעולם שהפרה את מערכת הצדק שלה על ידי שחרור חוזר ונשנה של טרוריסטים ורוצחים מסוכנים שלא הביעו חרטה על מעשיהם בחזרה אל החברה כשהם פטורים מעונש. אף מדינה בעולם לא עשתה זאת אי פעם!"

גורמים הפועלים למען שחרור יונתן פולארד אמרו עוד כי מדבריו של פולארד ניתן לראות את אצילות נפשו. "הרי מצבו הבריאותי קשה מאוד, וכל רגע נוסף בו הוא שוהה בכלא האמריקני בגדר סכנת חיים עבורו. ובל זאת טובת עם ישראל חשובה לו יותר מטובת עצמו".

כזכור, פולארד כלוא בארה"ב באשמת ריגול, כמעט 30 שנה, ובלא שהוקצב עונשו. עד כה סירבה ארה"ב בתוקף לשחררו, גם מסיבות הומניטריות.

התפללו עבור יונתן בן מלכה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.