מערכת COL | יום א' ניסן ה׳תשע״ד 01.04.2014

חיפה: 35 חתני בר מצוה חגגו עם חב"ד באירוע יוקרתי

בשיאן של ההכנות למבצעי הפסח של בתי חב"ד, התקיימה בשכונת הכרמל בחיפה, חגיגת בר מצווה לכ-50 ילדי עולים יוצאי חבר העמים ברוב פאר והדר זו השנה הרביעית ברציפות בה מאורגן האירוע על ידי הרב שאול בורשטיין מנהל בית חב"ד ליוצאי חבר העמים בחיפה  בר מצווה בחיפה
חיפה: 35 חתני בר מצוה חגגו עם חב

את הכנס פתח והנחה הרב שאול בורשטיין, מנהל בית חב"ד ליוצאי חבר העמים ששיתף את הנוכחים בתהליך שעברו חתני בר המצוה "אתם יכולים להיות גאים בעצמכם, עברתם דרך ארוכה והיום הגיע היום המיוחד שלכם", אמר הרב בורשטיין בנאום המרגש שנשא אל מול הנוכחים.

בהמשך התקיימו ריקודי שמחה עם פעילי המרכז. לאחר מכן נשא דברים הרב הגאון גדליה אקסלרוד אב"ד חיפה שבירך את חתני בר המצוה באיחולים לבבים ודיבר על החשיבות המיוחדת שלהם להתחזק ולהתקרב לתורה ומצוות כאן בישראל.

חתני בר המצווה, קיבלו תעודת הוקרה ומתנה יוקרתית מידי נציגי המשרד לקליטת עלייה בעיריית חיפה שבראשות סגנית ראש העיר גברת יוליה שטראיים שנתנה את חסותה על האירוע.

את המעמד כיבדו בנוכחותם הרב דוד מצגר מזכ"ל המועצה הדתית חיפה, מנהל מחוז צפון של משרד הקליטה והעליה מר משה הראל שאף בירך את חתני בר המצוה.

בסיום, הודו חתני השמחה והוריהם הודו מקרב לב ובהתרגשות רבה למארגנים על החגיגה שתיחרט בליבם לזכרון חיים והשמחה בהיותם חלק מהעם היהודי.

ניתן לציין שתהליך ההכנות נעשה כפרויקט משותף של בית חב"ד לדוברי רוסית בחיפה וחונכים במסגרת 'השרות האזרחי'. ההכנות כללו הכרות מיוחדת עם מסורת ישראל, הדרכה מפורטת בעיון על מהות מצוות התפילין וההגעה לעול מצוות. בשיא תקופת ההכנות, מגיע הנער לגיל מצוות ואז נערכת חגיגה גדולה של עלייה לתורה בבית הכנסת של המרכז. "כפי שחרטנו על דגלנו בפתיחת בית חב"ד לדוברי רוסית בעיר, אנחנו רואים את ההצלחה של כל אירוע כזה וההשפעה שלנו לכל השנה כולה" מסיים הרב שאול בורשטיין מנהל בית חב"ד לדוברי רוסית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.