מערכת COL | יום א' ניסן ה׳תשע״ד 01.04.2014

ראש-הממשלה ביקר במאפיית המצות בכפר-חב"ד ● גלריה

ראש-הממשלה בנימין נתניהו ביקר הבוקר בכפר-חב"ד כאורח אגודת חסידי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב. הביקור נפתח בסיור במאפיית המצות המיתולוגית. בהמשך ישב נתניהו עם רבני חב"ד לפגישה. בפתח הפגישה, צפה נתניהו בוידאו של הרבי על שלימות הארץ. בפנים: תיעוד מצולם נתניהו בכפר 
ראש-הממשלה ביקר במאפיית המצות בכפר-חב
נתניהו במאפייה, כעת (צילומים: הרצל קוסאשוילי ושניאור שיף, COL)

אחרי שורת אורחים רמי-דרג שביקרו במאפיית המצות בכפר-חב"ד בחודש האחרון, עכשיו גם ראש-הממשלה מצטרף. ראש-הממשלה בנימין נתניהו ביקר הבוקר (שלישי) בכפר-חב"ד, יחד עם אנשי לשכתו, כאורח 'אגודת-חסידי-חב"ד' בארץ-הקודש.

מאז אמש, רחובות בכפר-חב"ד נחסמו לתנועה על-ידי המשטרה. המאפייה עצמה הפכה לשטח סטרילי. הביקור נפתח במאפיית המצות, שם נחשף נתניהו להליך אפיית המצות במאפיית ליובאוויטש.

"בכל שנה, במשך שנים רבות, אני אוכל את המצות של חב"ד בבית. היום, בפעם הראשונה, אני גם מכין אותן בעצמי. אני מתרגש מאוד ומאחל לכל עם ישראל חג פסח שמח", אמר ראש-הממשלה.

לאחר-מכן התיישב נתניהו לפגישה קלה עם רבני חב"ד וראשי צעירי-אגודת-חב"ד. בין המשתתפים בפגישה נכחו: המרא דאתרא וחבר בית-דין רבני חב"ד הרב מרדכי-שמואל אשכנזי, רב קהילת חב"ד ברחובות וסגן מזכיר בית-דין רבני חב"ד הרב מנחם-מענדל גלוכובסקי, רבה של חולון וחבר בית-דין רבני חב"ד הרב יוחנן גוראריה, יו"ר אגו"ח וצאגו"ח הרב יוסף-יצחק אהרונוב, מנהל אגף הסניפים בצא"ח הרב נפתלי ליפסקר, דובר חב"ד הרב מנחם ברוד, ויו"ר ועד כפר-חב"ד ר' בנימין ליפשיץ.

במהלך הפגישה צפה נתניהו בוידאו מיוחד של הרבי העוסק בשלימות הארץ.

לאחר הביקור במאפייה, המשיך נתניהו לביקור במקומות נוספים במועצת עמק לוד.

במהלך הבוקר נשמעו ביקורות מצד גורמים פלגניים המכנים את עצמם "גורמים חרדים". אלה טענו שלא זו העת לביקור ועוד טענות שונות. לנו, חסידי חב"ד, יש את רבני חב"ד - הסמכות היחידה הקובעת ומחליטה בעניינים אלו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.