מערכת COL | יום כ"ה אדר ב ה׳תשע״ד 27.03.2014

מדור הצרכנות השבועי ● פסח כבר כאן

מרכז התקשורת החב"די - COL, מגיש גם השבוע מדור צרכנות אינפורמטיבי לתועלת הגולשים, במסגרתו יובאו מבצעים, הנחות ומידע צרכני ממגוון בתי עסק ומותגים מובילים במגזר החרדי והחב"די ● והשבוע: איך תכינו את הבית כראוי לפסח וגם תחשבו כבר על הילדים בליל הסדר  מדור צרכנות
מדור הצרכנות השבועי ● פסח כבר כאן

צעד נכון

להתחיל את מדור הצרכנות הפסחי שלנו ב'אביב הגיע פסח בא', יהיה קלישאתי מידי, אז החלטנו להתחיל ישר בשאלה. ידעתם שרשת ההלבשה בגיר מייצרת ומשווקת גם נעליים? גם אנחנו לא. השנה, לקוחות בגיר שיכנסו לאחד מסניפי הרשת כדי להתחדש בחליפה, חולצה או כל ביגוד חדש לחג, ימצאו גם נעליים איכותיות ואופנתיות מבית בגיר. לאחרונה הודיעה בגיר, רשת האופנה הבינלאומית המובילה במגזר החרדי, על השקת ליין נעליים ייחודיות, ובכך מאפשרת לציבור צרכני ההלבשה החרדית האופנתית, להשלים את הלוק האופנתי והאיכותי גם עם נעלי בגיר. חפשו בחנויות בגיר.



טיפים צבעוניים

נעליים יש. כי לאן שלא תלכו, תריחו את הריח המשכר של צבע טרי. לאלה מאיתנו שרוצים לצבוע את הבית לקראת פסח, טמבור מציגה את סופרקריל 2000- צבע אקרילי יוקרתי מאפשר לכם להגיע לרמת גימור גבוהה וכיסוי מצוין בקלות רבה במיוחד. כדי להתרשם ממגוון עיצובים, לקבל רעיונות עיצוביים, הדרכה, טיפים לבחירת צבעים, התאמות ועצות לצבע החובב, ניתן לבקר בבית טמבור או לטלפן לקו הייעוץ של טמבור: "טלצבע" 1-700-533-533- .




מכני או דיגיטלי, העיקר מיקרוגל

צבעתם את הבית? זה הזמן להתחדש במיקרוגל איכותי ביותר מבית "תדיראן גרופ" – חברת מוצרי החשמל המובילה בישראל. תדיראן קוראת לכם להכיר את המיקרוגל המכני ואת המיקרוגל הדיגיטלי של קריסטל, עוצמתיים ומאסיביים עם טיימר, נפח גדול ועיצוב חדשני ונקי. עכשיו במחירים מעולים

"תדיראן גרופ" החברה המובילה בישראל למוצרי חשמל, היא היצרנית והמשווקת של מקררי אמקור והיבואנית של מותגי החשמל אמנה, קריסטל, בלומברג,AEG , ,DE DIETRICH KitchenAid ו-VIKING. בנוסף החברה מייבאת גם מגוון מוצרים משלימים למטבח של מיטב המותגים המובלים. ניתן להשיג ברשתות החשמל המובחרות, אצל סוחרים מורשים ובחנויות "תדיראן סטור" ברחבי הארץ .



חוגגים על בטוח 

בין שאר הכנות הבית לפסח, צרכנים רבים פונים לסוכנויות הגז לשם התקנת 'חגז' (מד זמן מכאני שסוגר את הגז לאחר זמן נתון) בכדי להיעזר בו במהלך החג. ל'חגז' יש אישור תקינה, אבל לא כברז גז. למומחי פזגז חשוב להבהיר ולהדגיש כיצד להשתמש נכון ובבטיחות המירבית במתקן ה'חגז'.

על מנת להגן עליכם, חברת פזגז החמירה את הדרישות להתקנת ה'חגז' והוסיפה דגשים קריטיים על הוראות ההתקנה של היצרן, יש להתקין את החגז אך ורך על פי הוראות חברת פזגז. הנאת חג מושלמת, מתחילה בביטחון וחוסר דאגות.


בטוח גם בעסק

אגב ראש שקט ובטוח, לא מעט בעלי עסקים מפסידים שיחות של לקוחות פוטנציאלים. כתוצאה מכך כסף רב נופל בין הכיסאות. לכולנו מוכרת תחושת ההחמצה בעקבות הפסד לקוח, רק בגלל שלא היינו זמינים באותו הרגע. לקראת חג הפסח מבצע למצטרפים חדשים לשירות 'ביפר טלפרונט': 50% הנחה על החודש הראשון בשירות מענה אנושי בשם העסק. לפרטים נוספים והצטרפות: 03-7922333



בראש טוב

נחזור להכנות לפסח. בפאה חדשה כבר הצטיידתם? לסלון הפאות 'נחמי ארנברג' שבמלון רמדה בירושלים, יש ניסיון של למעלה מעשור וחצי שנים בתחום ייצור הפאות. בסלון מציעה נחמי את הפאות העדכניות, המובילות והאיכותיות ביותר בשוק, אותן היא מייצרת בייצור אישי עם השיער המשובח ביותר ומתאימה אותו בהקפדה המיוחדת ובמיומנות הידועה, לכל לקוחה, על פי סגנונה וטעמה.



למתעניינות בעיצוב, סידור וכל מקצועות הפאנות, גלית איטליה School" בית הספר הגבוה למקצועות השיער והטיפוח, ממשיך במסורת לימודי השיער, הפיאות והיופי ברמה הגבוהה ביותר ויוצא במבצע מיוחד לנרשמות עכשו לסמסטר האביב העומד בפתח: 1+1 = קורס + קורס מתנה!! על כל הקורסים הנלמדים בבית הספר. בסיום הלימודים מקבלות התלמידות תעודה מקצועית של "גלית איטליה School", המוכרת ע"י משרד התמ"ת ויוצאות לשוק העבודה כשבידיהן כל הכלים הדרושים להצלחה.



והגדת לבנך

עוד לא נגענו בקצה של הקניות, הסידורים וההכנות לקראת פסח, אבל אסור לשכוח שפסח הוא חג של 'והגדת לבנך'. בפסח הזה, הילדים ישבו מרותקים לשולחן הסדר עם ההגדה המרשימה של האמן גדי פולק. מדובר ביצירה מרשימה במיוחד, הכוללת איורים המושכים את העין, לצד פירושים מותאמים לילדים. כבר בדפדוף ראשוני אפשר להבין שזהו "הסיפור כפי שלא הומחש מעולם" – ההגדרה הקולעת והמתאימה ביותר לספר החדש. חפשו בחנויות הספרים המובחרות.









הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.