מערכת COL | יום כ"ה אדר ב ה׳תשע״ד 27.03.2014

המשטרה סיכלה ניסיון הונאת בנקים במאות אלפי שקלים

300,000₪ המתינו לצעיר שנכנס לסניף הבנק המקומי. הוא התקרב לאשנב ונעצר על ידי שוטרים סמויים שהמתינו לו לאחר שעל פי החשד ניסה ביחד עם שני שותפיו להונות את הבנק במאות אלפי שקלים באמצעות חשבון מזויף  הונאת בנקים
המשטרה סיכלה ניסיון הונאת בנקים במאות אלפי שקלים
(צילום אילוסטציה: מאיר דהן, COL)
אתמול בצהריים נכנס אלמוני לאחד מסניפי הבנקים בפתח תקווה, הוא היה אמור לבקר במקום זמן קצר, לשלשל לכיסו 300,000 ₪ אותם ביקש כהלוואה מהבנק ולשוב על עקבותיו כשהוא משאיר אחריו חוב.

כשנכנס לסניף לא ידע שהלקוחות הם שוטרים סמויים שהמתינו לו לאחר שהתקבל דיווח על פתיחת חשבון באמצעות תעודה מזויפת. שני חשודים שהמתינו ברכב מחוץ לבנק נעצרו אף הם.

לפני מספר ימים נכנס לאחד מסניפי הבנקים הפזורים בעיר פתח תקווה צעיר אלמוני, התיישב מול אחת הנציגות, פתח חשבון ובסיום ביקש הלוואה של 300,000₪ אותם יאסוף ביום ה-26 במרס.

פתיחת החשבון ובקשת ההלוואה עוררו את חשדם של מנהלי הסניף שחשדו כי מדובר בתעודת זהות מזויפת שהוצגה להם והם מיהרו לדווח על האירוע לתחנת המשטרה בפתח תקווה.

בנוסף לחשדם של בכירי הבנק הוגשה תלונה על ידי בעל הזהות האמיתית שהופיע בתעודה המזויפת אשר טען כי הוא מקבל לשלם חשבונות בגין רכישת מוצרים רבים שנרכשו באמצעות כרטיס אשראי, רכישות שמעולם לא ביצע.

בעקבות הדיווחים הועברה החקירה ליחידה ללוחמה בפשיעה בתחנת המשטרה בפתח תקווה ואתמול הגיעו בלשים לסניף כשהם ממתינים לבואו של בעל החשבון. בשעות הצהריים נכנס לסניף ובדרכו לאשנב קבלת הכספים נעצר.

השוטרים הבחינו כי מחוץ לבנק ממתינים לצעיר שני חשודים נוספים. ברור קצר העלה כי השלושה אמורים להיפגש בסמוך על מנת לחלוק בכסף, אלא שבמקום לפגוש את שותפם פגשו את שוטרי התחנה שעצרו אותם.

בחיפוש ברכב נתפסו המחאות וכרטיסי אשראי הנושאים פרטים המופיעים בתעודת הזהות המזויפת. השלושה (36, 35, 32) תושבי הצפון נעצרו לחקירה וכעת בודקים החוקרים האם הצליחו לפתוח חשבונות נוספים באותה שיטה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.