מערכת COL | יום כ"ד אדר ב ה׳תשע״ד 26.03.2014

דובר מ' החוץ: "לא נוכל לסייע לחב"ד"; השליח: "הסדר יתקיים"

שביתת עובדי משרד החוץ מחריפה ● דובר משרד החוץ: ספק אם בפן הטכני אכן יצליחו בחב"ד להרים את כל הפרויקט מבלי עזרת השגרירות ● תגובת הרב חזקי ליפשיץ: ליל הסדר יתקיים בע"ה בכל מקרה ● כל הפרטים  הסדר הציבורי בנפאל
דובר מ' החוץ:
הרב חזקי ליפשיץ, שליח הרבי בנפאל

שביתת עובדי משרד החוץ מחריפה. שר החוץ אביגדור ליברמן, וסגנו זאב אלקין, שעד כה לא התערבו בסכסוך, מותחים ביקורת על השביתה.

לטענתם מדובר בצעדים בלתי אחראיים שפוגעים באזרחי המדינה. מצד שני, וועד העובדים תובע שהאוצר יכיר בדרישותיהם לשיפור בשכר העובדים.

בתוך כך, צוטט דובר משרד החוץ יגאל פלמור שחזר שוב והדגיש ש"כרגע מסתמן שהשנה העזרה לבית חב"ד קטמנדו בנפאל לא תתאפשר עקב העיצומים. ייתכן ובית חב"ד יצליחו להתארגן לבד ולשנע את מצרכי הסדר באופן עצמאי מהארץ. אך ההוצאה היא גדולה מאוד, ובנוסף, ספק אם בפן הטכני אכן יצליחו בחב"ד להרים את כל הפרויקט מבלי עזרת השגרירות".

תגובת הרב חזקי ליפשיץ שליח חב"ד: "אנו מגבשים דרכי פעולה חלופיות. כמובן שאם המכולה לא תשוחרר אנו נצטרך לקנות מצרכים מחדש, וזה יעלה במאמצים רבים. ייתכן אפילו שנקים מאפיית מצות עם כל ההידורים. מדובר אמנם במאמץ גדול ובהוצאה כספית אדירה.  ליל הסדר יתקיים בע"ה בכל מקרה, ובאותו היקף כמו בכל שנה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.