מערכת COL | יום כ"ד אדר ב ה׳תשע״ד 26.03.2014

בן האדמו"ר ביקר ב"ספריית שניאורסאהן" במוסקבה

ראש ישיבת "תולדות אברהם יצחק", רבי אהרן הכהן קאהן, בנו בכורו של האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק שליט"א, שהה במוסקבה למספר שעות, יחד עם מספר ממקורביו, וניצל את השהות הקצרה לבקר ב"ספריית שניאורסאהן"  תולדות אברהם יצחק  
בן האדמו
(צילומים: באדיבות המצלם)
ראש ישיבת "תולדות אברהם יצחק" הרה"צ רבי אהרן הכהן קאהן, בנו בכורו של כ"ק האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק שליט"א, שהה במוסקבה בירת רוסיה למספר שעות, יחד עם מספר ממקורביו.

האורח ניצל את השהות הקצרה והגיע לבקר ב"ספריית שניאורסאהן" - מספרי הרבי הריי"צ, שהועלמו ע"י הממשל הקומוניסטי לפני כשמונים שנה, והועברו ע"י נשיא רוסיה וולדימיר פוטין לידי המוזיאון היהודי הגדול במוסקבה לפני קצת למעלה מחצי שנה.

לתפילת מנחה הגיע האורח לבבית הכנסת המרכזי "מארינה רושצ'ה" וכן ביקר במוסדות התורה והחסד הסמוכים, שם עמד על ההיקף הגדול של תחיית היהדות ברוסיה, בראשות רבה הראשי של רוסיה הרב בערל לאזאר.

במהלך ביקורו ב"מרכז החסד היהודי - שערי צדק", עמד האורח מקרוב על הסיוע והסעד למען אלפי היהודים הנזקקים וקשישים במוסקבה והעלה בכתב את התרשמותו העמוקה בספר האורחים של המרכז.

כמו-כן, ביקר במרכז ההפצה הראשי של מצות לפסח, המפיץ בימים אלו, עשרות טונות של מצות לכל יהודי רוסיה, שנאפו במאפיית המצות במוסקבה, תחת כשרותו המהודרת של רבה של רוסיה הרב לאזאר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.